استقبال 5هزار نفری شهررضایی‌ها از «اشنوگل»

به همت اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار، فیلم سینمایی «اشنوگل» طی 20 روز برای 5 هزار نفر از مردم شهررضای اصفهان به نمایش درآمد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، به همت اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار، فیلم سینمایی «اشنوگل» طی 20 روز برای 5 هزار نفر از مردم شهررضای اصفهان به نمایش درآمد.

محمدرضا شفیعی فر، مسئول اکران این فیلم در شهررضا که مسئولیت هیئت رهروان شهدای این شهر را عهده دار است، در این باره گفت: با توجه به اینکه فیلم سینمایی «اشنوگل»، درباره شهدای غواص بود و موضوعی ارزشی داشت، به دنبال اکران آن در شهرستان بودیم.

وی افزود: با هماهنگی تهیه کننده فیلم و خرید حق پخش آن، با مسئول سینماسرو که تنها سینمای شهر هم است، صحبت کردیم ولی مسئول سینما می گفت قبلا فیلمهای ارزشی را نمایش داده و مردم استقبال نکردند و از این فیلم هم استقبال نمی شود، به همین خاطر، ابتدا قبول نمی کرد که «اشنوگل» را اکران کند ولی درنهایت قرار شد سه سانس در روز برای نمایش این فیلم داشته باشیم.

شفیعی فر خاطرنشان کرد: کار تبلیغات نمایش فیلم را همزمان در فضای مجازی و سطح شهرستان شهرضا پیگیری کردیم، با آموزش و پروش هماهنگ کردیم و در مدارس تبلیغ کردیم، برای دیده شدن فیلم، با برخی ادارات دیگر هم جلسه گرفتیم.
این فعال فرهنگی ادامه داد: فیلم سینمایی «اشنوگل» را به مدت 20 روز در سینما سرو شهرستان برای مردم اکران کردیم که در این مدت نزدیک به 5 هزار نفر این فیلم را تماشا کردند.

شفیعی فر، اظهار کرد: در کنار برنامه پخش فیلم، نمایشگاهی هم با موضوع دفاع مقدس و شهدا برگزار کردیم که این برنامه با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد، در طول مدت اکران، راهروی ورودی سینما را با هم پوسترهایی تزئین کرده بودیم تا فضای سینما را به فیلم نزدیک کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه آینده ما اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در مسجد حاج هادی، هیئت رهروان شهدا و پایگاه‌های بسیج شهرستان شهرضا است، تاثیرگذاری این فیلم ها مانند برگزاری 10 مراسم یادواره است.

501

کد خبر: 908796

وب گردی

وب گردی