آسنسیو و بازگشت به موقع به روزهای خوب

مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، بازگشت شکوهمندانه ای به ترکیب اصلی رئال با دو گلی که به ثمر رساند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، درخشش آسنسیو در حالیست که کریم بنزما و گرت بیل، نتوانسته اند نمایش خوبی داشته باشند. سپیدپوشان در بازی به پیروزی دست پیدا کردند که از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی نداشتند. 8 گل در این دیدار رد و بدل شد که سهم آسنسیو از آنها 2 گل بود. تیم زیدان به نظر خسته می‌رسید که البته پس از تقابل با پاری سن ژرمن موضوع عجیبی نبود.

پس از حضور 12 دقیقه ای در چمپیونزلیگ، آسنسیو بار دیگر فرم خوبش را به رخ می‌کشد و باعث شده سرمربی زیدان، کار دشواری برای انتخاب بازیکن برای بازی برگشت چمپیونزلیگ پیش رو داشته باشد. در واقع آمادگی ستاره مایورکایی در بهترین زمان ممکن برای رئال اتفاق افتاد. آسنسیو از ابتدای فصل دچار افت شده بود و نتوانست فرم عالی فصل قبل را ادامه دهد؛ ولی به نظر می‌رسد بار دیگر در حال اوج گرفتن است. این در حالیست که بنزما نیز با گلزنی به روند بسیار ضعیفش پایان داد؛ ولی نمایش های عالی آسنسیو، بیل و بنزما را کاملا تحت الشعاع قرار داده است.

مارسلو نیز دیگر بازیکن رئال است که در تلاش است برای بازی برگشت با پاری سن ژرمن به ترکیب تیمش بازگردد. ستاره برزیلی پس از مصدومیت از میدان خارج شد تا در کنار کروس، به درمان مصدومیتش بپردازد.

رئال در 9 بازی از 10 بازی اخیرش، تنها 1 کلین شیت به ثبت رسانده که این نشان از فرم دفاعی بسیار ضعیف آنهاست. این ضعف دفاعی باعث شده تا مهاجمان تیم بیشتر گلزنی کنند.

ستین، سرمربی رئال بتیس ، بیشتر کنفرانس خبری روز جمعه را به موضوع تلاش تیمش برای دفاع مستحکم و جلوگیری از گلزنی رئال اختصاص داد. با این حال تلاش او برای جلوگیری از گلزنی رئال ناکام ماند و تیمش 5 گل دریافت کرد و نتوانست در فاز دفاعی خوب ظاهر شود. پیدا کردن تناسب مناسب برای سرمربی سابق لاس پالماس، کار دشواری بود، هر چند که گلزنی های آنها نکته مثبت بازی محسوب می‌شد.

با وجود گلزنی و خوشحالی آسنسیو از بازگشت به فرم عالی، او فروتنی اش را با خوشحالی پس از گلش نشان داد که به سمت نیمکت رفت و این خوشحالی را با دنی سبایوس تقسیم کرد. سبایوس 21 ساله از سوی هواداران بتیس مورد اهانت های فراوان قرار گرفته بود و آسنسیو با این کار سعی داشت به او روحیه بدهد.

606

کد خبر: 908844

وب گردی

وب گردی