دشمن سه کانون نظام یعنی انقلاب اسلامی، رهبری و سپاه را مورد هدف قرار داده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمن سه کانون نظام یعنی، انقلاب اسلامی، رهبری و سپاه را مورد هدف قرار داده است، امروز سپاه و روحانیت باید در تعامل با یکدیگر مانع از به ثمر رسیدن توطئه‌های دائمی دشمن شوند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه طی سخنانی در همایش روحانیون سپاه که به مناسبت سالروز شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محلاتی برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط روحانیون با دانشگاه، نیرو‌های مسلح و مردم در ابتدای انقلاب از موضوعات بسیار مهم بود، گفت: بارها این موضوع از سوی امام خمینی(ره) تکرار شد که از اهمیت بالایی برخوردار بود و امام معتقد بود که امور کشور باید بصورت دینی اداره شود.

رضایی ادامه داد: ارتباط روحانیون با سپاه از بهترین ارتباطات بود و تبدیل به الگو شد تا جاییکه که شهیدان مدنی و دستغیب لباس سپاه پوشیدند و عکس گرفتند. لذا سپاه تاکید زیادی بر ارتباط با روحانیت داشت و البته شهید محلاتی نقش موثری در این ارتباط دوجانبه ایفا کرد.

وی با بیان اینکه الگوی ارتباط سپاه و روحانیت بهترین الگوی ارتباط بود، تصریح کرد: یکی از دلایل این ارتباط، مربوط به تجربه انقلاب و تحول در منش مجاهدین خلق و مارکسیست‌های اسلامی و انحراف در منش مجاهدین خلق طی ۱۰ سال همه اعضای آن گروه را را به سمت مارکسیسم برد، است که چشم همه انقلابی‌های اصیل را ترسانده بود.

فرمانده اسبق سپاه گفت: مهمترین ویژگی‌ آیت الله شهید محلاتی این بود که محو شخصیت امام(ره) بود و در بسیاری از کار‌ها از ایشان اجازه می‌گرفت و نظرات امام را به خوبی اجرا می‌کرد. دومین ویژگی آیت‌الله محلاتی احساس تعهد و مسئولیت نسبت به مسائل کشور بود و سومین ویژگی تعصب بسیار بالا نسبت به سپاه بود که شهیدان شیرازی ،میثمی و ردانی‌پور ثمره آن هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: امروز دشمن سه کانون نظام یعنی، انقلاب اسلامی، رهبری و سپاه را مورد هدف قرار داده است، امروز سپاه و روحانیت باید در تعامل با یکدیگر مانع از به ثمر رسیدن توطئه‌های دائمی دشمن شوند.

منبع: فارس

303

کد خبر: 908846

وب گردی

وب گردی