"ترزا می "با حجاب در مسجد حضور یافت

نخست وزیر انگلیس یکشنبه طی مشارکت در پویش سالانه مسلمان این کشور، با حجاب در مسجد حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از "القدس العربی"، ترزا می نخست وزیر بریتانیا، یکشنبه طی مشارکت در پویش سالانه به نام "مسجدم را زیارت کن" (زر مسجدی visit my mosque) با حجاب وارد مسجد شد، این پویش از سال ۲۰۱۵ میلادی هر ساله در این کشور با هدف تقویت گفت و گوی میان ادیان برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، شورای مسلمانان بریتانیا نهاد غیر دولتی برگزار کننده این پویش، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر تصاویری از نخست وزیر این کشور منتشر کرد که وی با حجاب اسلامی و در داخل مسجد "میدنهد" در شهرستان "برگشایر" در جنوب این کشور، در حال سخنرانی است.
شایان ذکر است که این شورا به عنوان بزرگ ترین سازمان اسلامی بریتانیا برای چهارمین سال پیاپی پویش "از مسجدم بازدید کن" را برگزار کرده و در چارچوب آن نیز بیش از ۲۰۰ مسجد در مناطق مختلف این کشور درهای خود را به روی پیروان سایر ادیان باز کردند.
در همین راستا جمعه گذشته، "هارون خان"، دبیرکل شورای مسلمانان بریتانیا (MCB) اعلام کرده بود که در سال جاری میلادی شاهد مشارکت بیشترین تعداد از مساجد این کشور در این پویش بوده و با شعار "درها را باز کن، مساجد را باز کن و جوامع را باز کن" درهای خود را به روی عامه مردم باز می کنند.

کد خبر: 908863

وب گردی

وب گردی