ساخت ٥٠  پاسگاه  پیش ساخته توسط سازمان راهدارى

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازى از تعهد احداث٥٠  پاسگاه به صورت پیش ساخته توسط سازمان راهداری خبر داد و گفت: امروز شاهد افتتاح ٢٥ باب از این پاسگاه ها در ١٦ استان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ داود کشاورزیان، رئیس سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى در همایش افتتاح همزمان ٢٥ پاسگاه پیش ساخته پلیس راه در جمع خبرنگاران گفت: پروژه احداث پاسگاه هاى پیش ساخته از ٤ سال پیش در سازمان راهدارى کلید خورد اما از آنجایى که ساختار نظام اجرایى کشور مبتنى بر ساخت و سازهاى اینچنینى نیست، یافتن پیمانکار براى اجراى این پروژه بسیار سخت بود.

کشاورزیان اظهار داشت: متاسفانه شرکت هایی که ساختمان هاى پیش ساخته بتنی تولید و اجرا کنند کم است و به همین دلیل مناقصه ما براى انتخاب پیمانکار چندین بار تکرار شد و از آنجایی که شرکت هایى که پیدا مى شدند سابقه ساخت نداشتند بنابراین انتخاب پیمانکار به درازا کشید.

او خاطرنشان کرد: ابتدا بعد از انتخاب پیمانکار ٢ دستگاه از این ساختمان ها در اصفهان و شریف آباد به صورت پایلوت ساخته شد تا بتوانیم مشکلات طرح را قبل از اجراى کلى کشف کنیم.

کشاورزیان گفت: بعد از رفع نواقص طرح کلى از تابستان سال ٩٥ اجرایى شد و امروز شاهد افتتاح ٢٥ باب از این پاسگاه ها در ١٦ استان هستیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازى افزود: ٥٠ پاسگاه به صورت پیش ساخته در تعهد سازمان راهداری است.

402

کد خبر: 908891

وب گردی

وب گردی