اصلی ترین نیاز سربازان توانمند سازی است

مشاور قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: مهارتی که منجر به اشتغال سربازان شود باید به عنوان ظرفیت پیش بینی و به قانون تبدیل گردد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سردار صدرالسادات مشاور قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و رئیس پیشین سازمان وظیفه عمومی در نشست تخصصی ابعاد فرهنگی و اجتماعی مهارت آموزی سربازان گفت: سربازی به عنوان موضوعی در قانون وجود دارد که به فرموده ی رهبری یکی از اصلی ترین نیازهای سربازان توانمند سازی است که نگاه ایشان به بحث سربازی فقط امنیتی نیست.

او افزود: مهارت افزایی سربازان می تواند خواسته ی توسعه ی امنیتی را تحقق بخشد که نیاز است به مهارت سربازان نگاه بلند مدت داشته باشیم و بحث توانمند سازی به عنوان متمم قانون سربازی اتخاذ شود.

مشاور قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: در قانون خدمت سربازی افراد تا 50 سالگی مشمول 2 سال خدمت سربازی هستند که نیاز است بحث مهارت افزایی قبل و بعد از خدمت سربازان هم برنامه ریزی شود تا افراد بعد از دوره خدمت نیز به عنوان ذخیره ی نظام تلقی شوند هم چنین مهارتی که منجر به اشتغال سربازان شود باید به عنوان ظرفیت پیش بینی و به قانون تبدیل گردد.

202

کد خبر: 908898

وب گردی

وب گردی