تاسیس واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در زابل

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در چابهار فعال است و تلاش میکنیم در زابل نیز به زودی فعال شود.

به گزارش ایسکانیوز، سلطانعلی میر امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در چابهار فعال است و تلاش میکنیم در زابل نیز به زودی فعال شود، البته پیگیری ها و مذاکرات اولیه نیز انجام شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر حدود ۲۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ۳۶۲ رشته از مقطع کاردانی تا تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۳۳۷ عضو هیأت علمی در این دانشگاه فعالیت می کنند، ادامه داد: از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکنون ۷۹ هزار دانشجو فارغ التحصیل شده اند که به نسبت سایر دانشگاه های کشور رقم قابل توجهی است.

این مسوول ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از نظر پژوهشی در کشور رتبه هشت را به خود اختصاص داده است.

میر بیان کرد: سال آینده واحد زاهدان به عنوان مرکز برگزاری همایش های بین المللی و منطقه ای خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از رشته ها شهریه دانشگاه تا ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت، افزود: این دانشگاه تلاش کرده است زمینه تحصیل را برای تمامی علاقمندان فراهم کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان نخبه و مخترع, گفت: زمینه برای حمایت از طرح های پژوهشی و کاربردی فراهم است و نخبگان میتوانند طرح ها و ایده خود را به دانشگاه منعکس و از حمایت این دانشگاه برخورد شوند.

منبع: فارس

کد خبر: 909012

وب گردی

وب گردی