جزئیات  کشف هواپیمای مفقود شده و محل سقوط/ سپاه، هواپیمای مفقود شده در دنا را پیدا کرد

سخنگوی سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

به گزارش ایسکانیوزسردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات جستجوی بالگردهای سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

کن‌نیوز هم نوشت: بالگرد سپاه، سکان عمودی هواپیمای ATR72 را با لوگوی هواپیمایی آسمان رویت کرده است. یک بالگرد دیگر برای اطمینان از مشاهدات فوق، هم اکنون به پرواز درآمد. مسئولان آسمان می گویند، به احتمال ٩٠ درصد این تصاویر از بقایای پرواز ٣٧٠٤ باشد.

همچنین سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای ساقط شده تهران یاسوج را در یکی از مناطق برف‌گیر منطقه نوقل، تایید کرد.

جزئیات بیشتر از کشف هواپیمای مفقود شده و محل سقوط

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران به شبکه خبر گفت: با توجه به شیارهای فراوان رشته کوه دنا مهمترین بحثی که وجود داشت، پیدا کردن نقطه دقیق وقوع حادثه بود

او گفت: صبح امروز دو فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه از تیم جستجوی هوافضای سپاه به مختصاتی که پهپادهای این نیرو اعلام کرده بودند اعزام شده و خوشبختانه توانستند نقطه دقیق وقوع حادثه را شناسایی کنند. تصاویر دقیقی از نقطه سقوط و لاشه هواپیما تصویربرداری شده است که در ساعات آینده منتشر خواهد شد

سخنگوی سپاه گفت: مختصات جغرافیایی اعلام شده از سوی پهپاد، کمک زیادی به فعالیت گروه‌های امدادی سپاه کرد. از این لحظه به بعد، هم تیم‌های زمینی می‌توانند وارد مختصات اعلام شده بشوند و هم در صورت امکان، عملیات هلی‌برن می‌تواند در این منطقه انجام شود.

کاپیتان بالگرد، کشف لاشه هواپیمای تهران یاسوج را تایید کرد

ایسنا نوشت: کاپیتان بالگردی که لاشه هواپیمای تهران یاسوج را مشاهده کرده است ضمن تایید کشف لاشه هواپیما گفت اجازه انتشار اطلاعات تکمیلی را ندارد.

اورژانس به محل سقوط هواپیما اعزام شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: خالدی سخنگوی اورژانس گفت: به محض پیدا شدن لاشه هواپیما تیم های عملیاتی به همراه پنج دستگاه آمبولانس در محل مستقر شده اند. تازمان اعلام خاتمه عملیات و انتقال پیکرهای عزیران فوت شده به پزشکی قانونی همکاران اورژانس در محل باقی می مانند.

احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز

میزان نوشت: فرمانده میدان هلال احمر در محل سقوط هواپیما گفت: پس از کشف لاشه هواپیما در ارتفاع نقل ، تیم های امدادی و نیروها به منطقه اعزام تا اجساد را کشف و به پائین ارتفاعات منتقل کنند. اگر اجساد در یک نقطه باشند تا عصر امروز کار انتقال به اتمام می رسد.

700

کد خبر: 909091

وب گردی

وب گردی