شفر:بازی در تهران برگزار می‌شد 80هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند/تمرکزمان روی خودمان است نه بازیکنان گران الهلال

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد 70 یا 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

به گزارش ایسکانیوز، وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من از شرایطی که داریم خوشحال نیستم. ما در کشور زیبای عمان بازی می کنیم اما اگر بازی خانگی در تهران برگزار می شد، حداقل 70 یا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمدند و خیلی بهتر بود که بازی در تهران برگزار می شد اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: ما آماده سازی خوبی در قطر انجام دادیم و در عمان نیز به تمرینات ادامه دادیم. می دانیم بازی سختی داریم و بازیکنان نیز این موضوع را می دانند اما روحیه تیمی بالایی داریم. امیدوارم نتیجه خوبی برابر الهلال کسب کنیم.

شفر در خصوص شناختش از الهلال گفت: بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و آنالیز کردیم. می دانیم که بازیکنان گران قیمتی را جذب کردند اما تمرکز ما روی تیم خودمان است. ما بازیکنان جوان و ملی پوش و با تجربه خوبی داریم اما کار گروهی و روحی ما هم فوق العاده است. کاری که در تمرینات انجام دادیم، امیدواریم در زمین پیاده شود تا نتیجه مطلوب کسب کنیم.
وی در پایان در خصوص بازی تیمش با الریان قطر گفت: برابر الریان 15 دقیقه خوب نبودیم و بازیکنان تمرکز نداشتند. رفته به رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم برنده میدان باشیم.

602

کد خبر: 909252

وب گردی

وب گردی