مدارس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی آماده می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران گفت: سال گذشته نرخ استفاده از مدارس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای غیر فرهنگیان 55 هزار تومان بود که امسال 10 درصد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات آمادگی برای اسکان مسافران در ایام نوروز گفت: علی‌رغم اینکه اسکان مسافران جزء وظایف آموزش و پرورش تعریف نمی‌شود اما به دلیل امکاناتی که در مدارس فراهم است در ایام تعطیلات تابستانی و نوروزی، مدارس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی آماده می‌شوند.

وی افزود:‌ سال گذشته 1400 کلاس ویژه، درجه الف و ب برای مسافران آماده شد و 90 هزار مسافر در ایام نورورز توسط ستاد اسکان تهران، ساماندهی شدند.

بهارلو اضافه کرد: سال گذشته نرخ استفاده از مدارس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای غیر فرهنگیان 55 هزار تومان بود که امسال 10 درصد افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه هزینه‌های دریافتی بابت اسکان در مدارس بسیار ناچیز است، گفت: مبالغ دریافتی اغلب تکافوی هزینه‌های صورت گرفته را نمی‌کند.

وی بیان داشت: 700 تخت در خانه‌های معلم شهر تهران برای پذیرایی از مسافران آماده است و سامانه ثبت‌نام اسکان نوروزی فعال شده است.
706

کد خبر: 909317

وب گردی

وب گردی