آخرین جزئیات انتقال اجساد سقوط هواپیما تهران- یاسوج از زبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق دقیق ترین گزارش هایی که تاکنون ارسال شده 32 جسد پیدا شده وطبق برنامه ای که داریم اجساد پس از انتقال در یاسوج شناسایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه 29 بهمن ماه یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد و سقوط کرد؛ سرنشینان این هواپیما 65 نفر بوده اند که تا کنون 32 جسد پیدا شده است.

سرنشینان داخل هواپیما دو نیروی امنیتی، دو مهماندار، دو خلبان و همچنین بقیه افراد سرنشین هواپیما مسافران این پرواز بودند.

محمدعلی احمدی در رابطه با سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تیم هایی که به صورت زمینی و هوایی روز گذشته به منطقه سقوط اعزام شدند با توجه به این که وضعیت جوی هوا مناسب بود اما امکان نشستن هلی کوپتر در منطقه نبود.

وی ادامه داد: طبق دقیق ترین گزارش هایی که ارسال شده 32 جسد پیدا شده که طبق برنامه ای که داریم اجساد پس از انتقال در یاسوج شناسایی خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: صبح امروز حدود 30 تیم 4 نفره زمینی اعزام به محل وقوع حادثه اعزام شدند که تا چند دقیقه دیگر به آنجا می رسند.

وی با بیان این که تا یک الی دو روز آینده امکان انتقال اجساد از طریق هوایی نیست، افزود: انشالله با تمهیدات و امکاناتی که به نیروها داده ایم در صورت اجازه شرایط جوی شاید از طریق زمینی اجساد را بتوانیم انتقال دهیم.

901

کد خبر: 909346

وب گردی

وب گردی