کونته: مقابل بارسا تقریبا بی نقص بودیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و مدعی شد که نمایش شاگردانش تقریبا بی نقص بود.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی در شروع نیمه دوم با گل ویلیان از حریف خود پیش افتاد ولی روی اشتباه کریستنسن، بارسا توانست گل تساوی را وارد دروازه چلسی کند. حال کونته به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و از انها دفاع کرد.

او گفت:" ما فقط یک اشتباه داشتیم که به خاطر همان اشتباه جازات شدیم. به نظرم تقریبا بی نقص بازی کردیم. به نظرم مقابل چنین حریف با کیفیتی اگر اشتباه کنید باید مجازات شوید. در نهایت از نتیجه پایانی راضی نبودم ولی در عین حال، این بازی به ما اعتماد به نفس زیادی داد. هنوز در بازی برگشت چیزی مشخص نیست.

مطمئنا کار ساده ای نخواهد بود، باید واقع گرا باشیم زیرا ما راجع به بارسلونا صحبت می‌کنیم و آنها نشان دادند که تیم فوق العاده و قوی هستند ولی ما هم نشان دادیم که اگر به خوبی کنار هم در خط دفاع ظاهر شویم و توپ ربایی کنیم و موقعیت ایجاد کنیم، می‌توانیم در نوکمپ هم آنها را اذیت کنیم."

کونته درباره تاکتیکش گفت:" اگر بخواهید با تاکتیک مستقیم با بارسا روبرو شوید، دیوانه هستید. قطعا بازی را 4-0، 5-0 یا 6-0 بخواهید باخت بنابراین باید هوشمند بود. بازیکنان من احمق نیستند. ما طبق یک برنامه مشخص پیش رفتیم. یک مربی می‌تواند برنامه دقیقی داشته باشد ولی اگر بازیکنان به آن برنامه اعتماد نداشته باشند، کار تمام است. تیم من عالی بود، بارسا خیلی سخت جنگید ه موقعیت ایجاد کند و فقط یک اشتباه داشتیم."

606

کد خبر: 909373

وب گردی

وب گردی