کیف قاپان خانی آباد نو دستگیر شدند

رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو، با اشاره به دستگیری پنج عضو یک باند سرقت در این محدوده، گفت: این متهمان که یک زوج هم در میان آنها بود، به جرم ده ها فقره سرقت و کیف قاپی دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ "اکبر مرادی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران این کلانتری در خصوص فعالیت های مجرمانه پنج سارق کیف قاپ در محدوده این کلانتری، تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی گفت : در تحقیقات و تعقیب و مراقبت های انجام شده پاتوق متهمان و محدوده فعالیت آنها شناسایی شده و نتیجه اقدامات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و متعاقبا تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر پنج متهم پرونده که یک زوج نیز در میان آنها بود، در مخفیگاه مذکور دستگیر شده و برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند که آن هر چهار تن به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم خودرو در محدوده های مذکور اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از جمله، یک دستگاه لپ تاپ، 12 دستگاه تلفن همراه، یک جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، یک قطعه کارت عابربانک، پنج عدد ساعت مچی، 40 عدد قاب گوشی تلفن همراه، 2 عدد کیف پول زنانه و سه عدد کیف بزرگ زنانه مسروقه کشف شد.
رئیس کلانتری 152 بیان داشت: متهمان همچنین در بازجویی ها به چندین فقره سرقت در محدوده های خانی آباد نو، نازی آباد و شکوفه اعتراف کردند و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

705

کد خبر: 909412

وب گردی

وب گردی