دستگیری سوداگر مرگ با 2 کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در محدوده ابوسعید، گفت: در بازرسی بدنی از این متهم قریب به 2 کیلوگرم تریاک، شیره و سوخته تریاک کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "رضا بستو"، در تشریح خبر فوق گفت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس پایتخت در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری 112 ابوسعید، طرح مذکور را در محدوده استحفاظی خود اجرا کردند که طی آن یک توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در این محدوده شناسایی و دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: این متهم که ساکن محدوده ابوذر بود، پس از چند شبانه روز تحقیقات و بررسی از سوی ماموران شناسایی شده و روز گذشته هنگام تردد در محدوده جرم خیز منطقه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، یک و 96 گرم تریاک، 714 گرم شیره تریاک و 123 گرم سوخته تریاک کشف شد.
وی افزود: به این ترتیب متهم به همراه مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور اعتراف و پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی به پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

705

کد خبر: 909414

وب گردی

وب گردی