«قلب سیمرغ» وحید نصیریان به پرواز در می آید

انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» اثر زنده یاد وحید نصیریان در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

به گزارش ایسکانیوز از فیلم «قلب سیمرغ»، آخرین اثر سینمایی زنده یاد وحید نصیریان از تاریخ 13 اسفندماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

در این فیلم انیمیشن که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد در نقش «رخش»، رضا کیانیان در نقش «شیردال»، الهام پاوه نژاد در دو نقش «آفرین» و «هما»، پرویز پورحسینی در نقش «سپنتا»، امین قاضی در نقش «رها» و علیرضا طاهری در نقش «رستم»، آرزو آذری در نقش «مینو» و وحید نصیریان در نقش «دم شیرال» از صداپیشه نقش هایی هستند که نصیریان در «قلب سیمرغ خلق کرده است.

مهدی ابوهاشم و وحید نصیریان نویسندگان، پیام آزادی آهنگساز، محمود موسوی نژاد طراح صدا و صداگذاری، نیما دهخوارقانی، مشهود ولیان، بابک تهرانی و محمود میروهابی انیماتورها، امیر سلامتی مدیرنورپردازی و رندرینگ، امیر سحر خیز و محمد رستمی جلوه های ویژه، وحید نصیریان تدوین، وحید نصیریان طراح کاراکترها و مهدی نادری بازنویسی دیالوگ ها عوامل ساخت انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» بودند.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» آمده است:

در آینده ه­ای دور، میان انسان­های کره زمین جنگی همه­ گیر در حال انجام است. در این میان، «سپنتا»، سعی دارد «مینو»، زن پا به ماهش را از این مهلکه بیرون برده و به غاری برساند که توسط نیروی «سیمرغ» از آن محافظت می ­شود. آنها نام فرزند خود را «رها» می گذارند درگیر و دار این جنگ، «اژدهاک» که در کوه دماوند به بند کشیده شده بود، آزاد می شود. رها پس از سال ها به جنگ اژدهاک می رود و با وجود کوچکیش بر اژدها پیروز گشته و ناجی سرزمینش می شود.

براساس این خبر، آیین گشایش فیلم «قلب سیمرغ» عصر روز 14 اسفندماه ساعت 20 در موزه سینما برپا می شود.

502

کد خبر: 909415

وب گردی

وب گردی