انهدام باند خانوادگی سرقت  در خیابان ابوسعید

رئیس کلانتری 112 ابوسعید، با اشاره به دستگیری پنج سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهمان به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "صادق ضرونی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در بررسی و تجزیه و تحلیل جرایم از جمله سرقت لوازم داخلی خودرو، در خیابان های "ولیعصر(عج)" و اطراف آن، مشخص شد که پنج عضو یک باند سرقت در این محدوده با همدستی هم اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروها می کنند که این موضوع به نارضایتی شهروندان منجر شده است.
وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی گفت: پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، در نهایت مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان هاشمی، شناسایی شده و تیم های عملیاتی در یک عملیات ضربتی موفق شدند پنج سارق را که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می کردند، بازداشت کنند.
رئیس کلانتری 112 بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم مسروقه خودرو از جمله ضبط و باند و چراغ خودرو، کشف و هر پنج متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

705

کد خبر: 909419

وب گردی

وب گردی