انهدام باند سوداگران مرگ در شمال غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال غرب تهران، گفت: از مخفیگاه این متهمان مواد مخدر و اسلحه کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ "علی کربلائی" در تشریح جزئیات این مطلبگفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه یکی از اعضای باند مواد فروش سابقه دار در شمال پایتخت، اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، پرونده ای در این رابطه در پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تشکیل و تیمی از ماموران این یگان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد چهار خرده فروش مواد مخدر در محدوده های ستارخان و سعادت آباد، اقدام به توزیع مواد مخدر "شیشه" و "هرویین" می کنند.
سرهنگ کربلائی بیان داشت: نتیجه اطلاعات به دست آمده به مقام قضائی منعکس و بلافاصله دستور دستگیری متهمان صادر شد و متعاقبا ماموران طی یک اقدام هماهنگ و ضربتی، چهار متهم دستگیر را در مخفیگاه هایشان دستگیر و برای بازجویی به پایگاه وم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 55 گرم شیشه؛ 17گرم هرویین، مقادیر متنابهی مواد مخدر جدید "گل"، یک قبضه اسلحه کمری، 40 فشنگ جنگی، سه دستگاه ترازوی دیجیتال و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.
رئیس پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در پایان گفت : متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

705

کد خبر: 909422

وب گردی

وب گردی