عملکرد ربیعى در وزارت کار قابل قبول است/ گاهى استیضاح در راستاى معامله صورت می گیرد

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گستردگی کار در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که متشکل از 4 دستگاه عظیم است باید گفت اقدامات انجام شده در وزارت کار چندان ضعیف نبوده و عملکرد ربیعی در این وزارتخانه قابل قبول بوده است.

روح الله بابایی صالح، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درباره استیضاح علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک ماه گذشته وزیر کار با حضور در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان بود و این امر منجر به باز پس گیری نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیضاح این وزیر شد.

او در ادامه بیان کرد: خواسته های نمایندگان از وزرا متفاوت است و این امر باعث شده تا اقدامات وزیران مورد نقد قرار گیرد و نمایندگان اقدام به استیضاح آنها کنند.

بابایی صالح با اشاره به عملکرد ربیعی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به گستردگی کار در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که متشکل از 4 دستگاه عظیم است باید گفت اقدامات انجام شده در وزارت کار چندان ضعیف نبوده است.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بالغ بر 40 میلیون از ایرانیان را شامل می شود بنابراین با توجه به این حجم کار، عملکرد ربیعی در این وزارتخانه قابل قبول بوده است.

او با تاکید بر اینکه 290 نماینده در مجلس حضور دارند و تمام این نمایندگان قادر به بازخواست و استیضاح وزرا هستند، گفت: اما در ابتدا باید مشخص شود که استیضاح به چه بهانه ای باید صورت گیرد و در صورت به حق بودن استیضاح، ما هم به طرفداری از دیگر نمایندگان در استیضاح وزرا شرکت خواهیم کرد اما متاسفانه در اکثر مواقع استیضاح به نوعی در راستای معامله صورت می گیرد.

401

کد خبر: 909434

وب گردی

وب گردی