پنجمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی برپا می‌شود

نمایشنامه های «مرزداران» و «همسر ماهیگیر» شنبه، 5 اسفند ماه نمایشنامه خوانی می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، روز ششنبه، 5 اسفند ماه نمایشنامه های «مرزداران» به نویسندگی و کارگردانی وحید رهجو و حسین ملکی در ساعت 17:30، و «همسر ماهیگیر» به نویسندگی هوشنگ فضلی و کارگردانی افشین ابوطالبی در ساعت 18:30 در مرکز تئاتر مولوی نمایشنامه خوانی می شود.

در خلاصه نمایشنامه ی «مرزداران» آمده است: در مرز سنگان خواف؛ مرز میان ایران و افغانستان، پنج سرباز به همراه یک افسر نظامی مشغول مرزبانی هستند که مرتضی، سربازی که ماه های آخر خدمتش را طی می کند از محل خدمت خود به آنسوی مرز فرار می کند تا...

نمایشنامه ی «مرزداران» را شاهو رستمی، مهدی بازدار، سپر زمانی، امیر کامران، حامد مهراندیش، پیمان صفرزاده، و علیرضا امین عطایی نمایشنامه خوانی می کنند.

قصه ی نمایشنامه «همسر ماهیگیر» نیز در باره ی جزیره ای است در حدود یک قرن پیش که با ورود غریبه ای مناسبات مبان مردم جزیره به هم می ریزد.

همچنین نمایشنامه ی «همسر ماهیگیر» را مهران آروی، مژگان هاتف نیا، محمد انصاری، محمد ارشادی، مهدی طغیانی، آرزو جعفری، آرش ابوطالبی و شهره موسوی نمایشنامه خوانی می کنند.

پنجمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی روزهای شنبه هرهفته به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود.

503

کد خبر: 909533

وب گردی

وب گردی