کشف محموله بزرگ مواد مخدر در شهرستان عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله بزرگ مواد مخدر در شهرستان عسلویه کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با توزیع و قاچاق مواد مخدر تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و تلاش شده تا فضا برای فعالیت سوداگران در استان بوشهر تنگ شود.

وی از اجرای طرح‌های اطلاعاتی و برنامه‌های عملیاتی مختلف برای جلوگیری از توزیع و پخش و حمل مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: دستاورد اجرای این برنامه‌ها، افزایش میزان کشفیات مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی، یک محموله بزرگ مواد مخدر که توسط یک دستگاه خودرو سمند حمل می‌شد کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به کشف ۲۴۴ کیلوگرم تریاک از این خودرو، تصریح کرد: ماموران در جرای طرح کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در جاده عسلویه به اخند پلیس به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شدند.

سردار واعظی ادامه داد: خودرو قبل از رسیدن به پلیس به صورت ناگهانی تغییر مسیر داد که پلیس بلافاصله به تعقیب این خودرو پرداخت و راننده خود را رها کرد و به کوه‌های اطراف گریخت که تلاش برای دستگیری راننده ادامه دارد.

وی افزود: همه تلاش خود را برای مقابله با مواد مخدر به کار خواهیم گرفت و از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد فضای ناامن برای سوداگران استفاده می‌کنیم.

منبع: مهر

901

کد خبر: 909579

وب گردی

وب گردی