استاندار بوشهر: نباید اجازه دهیم ذهنیت جامعه به فضای اداری بد باشد

استاندار بوشهر با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم ذهنیت جامعه به فضای اداری بد باشد، گفت: بنده مسوولیت خود را با توکل بر خدا ادامه می دهم، توسعه و ناکارآمدی در استان در دستان مدیران است لذا باید با همت و تلاش، نتیجه کار خود را توسعه و رفع مشکلات مردمی بدانیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: با خود و خدای خود پیمان بستم تا روزی که در این مسوولیت قرار دارم سلامت مالی، اخلاقی و کارآمدی اصل کار بنده باشد.

وی بیان کرد: مدیران ستادی باید تعامل با وزارتخانه را بیشتر کنند چرا که وقتی تعامل و ارتباط با وزارتخانه کافی نباشد نتیجه موثری هم از پیگیری ها نخواهیم گرفت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شرط من با مدیران جدید ستادی کار و تلاش و پیگیری امور برای مردم است، تصریح کرد: یکی از بخش هایی که ظرفیت کسب درآمد و ایجاد اشتغال در استان بوشهر دارد، حوزه گردشگری است لذا باید در این بخش استان فعال تر عمل کند.

گراوند بیان داشت: مدیران ستادی در استانداری باید از هرگونه مسائل مالی مبرا باشند و اگر چنین موضوعی در استانداری ملاحظه شود بدون معطلی، مدیر مربوط عزل می شود.

وی با بیان اینکه باید با هر نوع مظاهر فساد مبارزه کرد، اظهار داشت: سلامت مالی، اخلاقی خط قرمز بنده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: نباید اجازه دهیم ذهنیت جامعه به فضای اداری بد باشد و بنده مسوولیت خود را با توکل بر خدا ادامه می دهم، توسعه و ناکارآمدی در استان در دستان مدیران است لذا باید با همت و تلاش، نتیجه کار خود را توسعه و رفع مشکلات مردمی بدانیم.

گراوند با قدردانی از مدیران سابق حوزه های مختلف، برای مدیران جدید هم آرزوی موفقیت کرد و اضافه کرد: کمک به جامعه ایثارگری، تحرک بیشتر در حوزه اقتصادی، تسریع در امور عمرانی، رابطه نزدیک دانشگاه و دستگاه های اجرایی سرلوحه کار مدیران جدید ستادی استانداری باشد.

در این آیین احکام سرپرست معاونت امور عمرانی، سرپرست اداره کل شهری، اداره کل پدافند غیرعامل، اداره کل سیاسی و مشاوران حوزه علمی، پژوهشی، امور ایثارگران، توسط استاندار به ایشان اعطا شد.

901

کد خبر: 909599

وب گردی

وب گردی