مجیدی: صادقانه بگویم موافق اکران «آن سوی ابرها» در این زمان نبودم

کارگردان فیلم سینمایی «محمدرسول الله(ص)»، گفت: امروز می خواهم بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها که مطرح شد صادقانه اعلام کنم که خود من از ابتدا در کنار پخش کننده فیلم موافق زمان پخش «آن سوی ابرها» در شرایط و زمان موجود و تعیین شده نبودم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران مردمی فیلم سینمایی آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی با حضور کارگردان فیلم و محمدرضا گلزار شامگاه چهارشنبه دوم اسفندماه در پردیس سینمایی کورش با استقبال مخاطبان برگزار شد.

مجید مجیدی پیش از آغاز نمایش فیلم با اشاره به حادثه سقوط هواپیمایی تهران یاسوج، گفت: امروز هموطنان بسیاری داغدار سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج هستند و من به آنها تسلیت می‌گویم و خودمان را در غم آنها شریک می دانیم.

وی با اشاره به این که قرار بود از امروز چهارشنبه دوم اسفند اکران فیلم «آن سوی ابرها» آغاز شود، افزود: امروز می خواهم بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها که مطرح شد صادقانه اعلام کنم که خود من از ابتدا در کنار پخش کننده فیلم موافق زمان پخش این فیلم در شرایط و زمان موجود و تعیین شده نبودم.

مجیدی با اشاره به این که فیلم «آن سوی ابرها» کاملا در هند ساخته شده است و زبان فیلم نیز هندی است، گفت: نسخه فیلم همراه با زیرنویس برای نمایش آمده شده بود اما من دوست داشتم که همزمان با نمایش نسخه زیرنویس، نسخه دوبله فیلم نیز به نمایش در بیاید.

کارگردان فیلم سینمایی «بچه های آسمان»، افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌هایی که از سوی دوستان و پخش فیلم انجام شد نسخه دوبله فیلم آن گونه که مد نظرم بود فراهم نشد بنابراین تصمیم به توقف اکران فیلم گرفتیم.

مجیدی ضمن تشکر از حضور محمدرضا گلزار در اکران مردمی فیلم، گفت: معمولا برای فیلم‌ها حامی های مختلف مالی گرفته می شود اما من تصمیم گرفتم از هنرمندان خوب کشور که مورد اقبال مردم هستند به عنوان حامی مردمی فیلم استفاده کنیم و وقتی من این مسئله را با محمدرضا گلزار در میان گذاشتم او پذیرفتند و استقبال کرد.

وی با اشاره به این که محمدرضا گلزار دو دهه است که سوپر استار بوده و دلیل آن مردمی بودن او است ، گفت: بعد از ساخت فیلم سلام بمبئی در هند هر جا می رفتم از محمدرضا گلزار به نیکی یاد می شد. یکی از رمزهای موفقیت گلزار همین وجه مردمی بودن و خوب زندگی کردن است و خود من به بازی گلزار علاقه دارم و فیلم بوتیک به کارگردانی حمید نعمت الله و با بازی او یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌ام است.

مجیدی با اشاره به علاقمندی نوجوانان و جوانان به محمدرضا گلزار، گفت: بسیار علاقمند بودم تا یک بار فیلم آن سوی ابرها را همراه با جوانان و نوجوانان تماشا کنم.

محمدرضا گلزار نیز طی سخنانی گفت: حضور من در این مراسم افتخاری برای من است و مجید مجیدی حق بزرگی به گردن ما، سینمای ایران و کشور دارد.

وی ادامه داد: زمانی که ما در هند سر فیلم سلام بمبئی کار می کردیم هر فردی که به ما می رسید سراغ مجید مجیدی را از ما می‌گرفت و تصور می کردند که مجیدی نیز با ما در فیلم همکاری می کند و ما گاهی برای این که امتیازی برای خود به دست بیاوریم می گفتیم بله آقای مجیدی هم در کنار ما هستند.

بازیگر فیلم «سلام بمبئی» خاطرنشان کرد: امروز با افتخار آمدم این فیلم را ببینم و همه ما باید از فیلم‌هایی مانند آن سوی ابرها حمایت کنیم.

در این مراسم جایزه تدوین فیلم که دو ماه پیش در جشنواره فیلم استانبول به فیلم «آن سوی ابرها» تعلق گرفته بود، به حسن حسندوست تدوین گر فیلم اهدا شد.

500

کد خبر: 909663

وب گردی

وب گردی