نعمتی: کسب عنوان بهترین کماندار سال ۲۰۱۷ با حمایت مردم ایران به دست آمد

بانوی پرافتخار معلول کمانداری ایران تاکید کرد: کسب عنوان بهترین کماندار سال ۲۰۱۷ با حمایت و رای مستقیم مردم بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، زهرا نعمتی پس از کسب عنوان بهترین کماندار پاراالمپیکی سال 2017 اظهار داشت: برای کسب این عنوان خیلی خوشحالم چرا که با حمایت همه جانبه‌ مردم اعم از ورزشکاران، هنرمندان و سایر اقشار جامعه همراه بود و این حمایت برای من بسیار ارزشمند و خوشایند است.

دارنده دو نشان طلای بازی‌های پارالمپیک خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر عناوین و هدیه‌های زیادی دریافت کردم اما همیشه آنهایی که با حمایت و رای مستقیم مردم بوده است برایم طعم دیگری دارند و لذت بخش‌تر هستند و از ملت عزیز ایران که مثل همیشه به من انگیزه دادند و پشتیبانی کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

بهترین کماندار پارالمپیکی سال 2017 افزود: در نظر سنجی فدراسیون جهانی کمانداران مطرحی از روسیه، انگلستان، چین و برزیل نیز برای کسب عنوان بهترین کماندار سال 2017 با من رقابت کردند و مسلما این ورزشکاران نیز در کشور خود از محبوبیت برخوردار بودند اما رای مردم و همین طور آرای بین المللی باعث شد بیشترین درصد آرا به نام من ثبت شود.

کماندار پرافتخار کشورمان در پایان گفت: سال 96 با فراز و نشیب‌های زیادی برای من همراه بود و این عنوان حسن ختامی است برای این سال بی‌نظیر. امیدوارم در سال جدید، روزهای بهتری برای مردم عزیز کشورم در راه باشد و بتوانم همچنان برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

600

کد خبر: 909738

وب گردی

وب گردی