سقف ریاست فدراسیون‌ها 3 دوره می‌شود/از اعزام‌های غیرضروری جلوگیری شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: در اساسنامه پیشنهادی فدراسیون‌های ورزشی که به دولت ارائه کردیم، سقف ریاست فدراسیون‌ها سه دوره است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست روسای فدراسیون‌ها که در اهواز در حال برگزاری است گفت: در اساسنامه پیشنهادی فدراسیونهای ورزشی که به دولت ارائه کردیم، سقف ریاست فدراسیونها سه دوره است که امیدوارم با تصویب آن به جوانگرایی و طراوت در مدیریت ورزش کشور کمک کنیم.

وی افزود: با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و اینکه نسل جوان ما در این سالها مسئولیت نداشتند، باید به مرور وارد عرصه اجرایی کشور شوند. جوانگرایی رویکرد دولت و شخص رییس جمهور است و همچنان که وزیری جوان را با 38 سال سن در کابینه دولت قرار دادند الگو و راه را به ما نشان داده اند.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده تا از مدیران جوانتر، باانگیزه تر و پر نشاط تر استفاده کنیم. در یکسال گذشته در ادارات کل استانها مثل خوزستان این رویکرد را اجرا کردیم و قصد داریم این رویکرد را در فدراسیونها نیز دنبال کنیم. از روسایی که سنی از آنها گذشته می خواهم که خودشان به مدیران جوانتر فرصت بدهند. در دو، سه سال آینده باید فضا و طراوت جدیدی در مجموعه مدیریتی وزارت و فدراسیونها داشته باشیم.

وزیر ورزش در خصوص اعزام سبک‌های رزمی، گفت: بار دیگر به بحث کنترل اعزام های خارجی به خصوص در سبکهای مختلف رزمی تاکید می کنم. باید اعزام های غیرضروری را برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهیم.

سلطانی‌فر همچنین درباره بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: ستاد بازیهای المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی ظرف دو، سه هفته آینده جمع بندی خود را خواهد داشت تا ان شاءالله با برنامه ریزی که انجام می دهیم بتوانیم دستاورد خوبی در بازیهای آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

600

کد خبر: 909765

وب گردی

وب گردی