جلالی: محیط ورزشگاه تبریز نیاز به بازنگری دارد

سرمربی پیکان تهران اعلام کرد تیمش برای کسب پیروزی راهی تبریز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی قبل از بازی تیمش با گسترش فولاد در نشست خبری حرف هایی را بر زبان آورد که در ادامه آمده است:


باید با امیدواری به جدول برگردیم


ما تیمی هستیم که توانستیم در اهواز با یک بازی خوب، خودمان را امیدوارکننده‌تر از گذشته به جدول برگردانیم و در تبریز مقابل تیمی خوب که بازی خوبی ارائه می‌کند، امیدواریم روزنه‌های خیلی خوبی برای آینده پیکان ایجاد کنیم تا بتوانیم نگاه خیلی امیدوارکننده‌تری نسبت به بازی‌های آینده داشته باشیم.

4 بازیکن خود را در اختیار نداریم


ما در بازی قبلی مقابل فولاد 7 بازیکن را به علت مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشتیم. در این بازی 3 تای آنها را در اختیار داریم اما 4 بازیکن در تیم ما غایب خواهند بود. امیدوارم تجربه و جوانی تیم ما باعث شود نتیجه خوبی کسب کنیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.


امسال به تجربیات گران بهایی در پیکان رسیدیم


برای تیم جوانی مانند پیکان که تازه می‌خواهد پوست‌اندازی کند و در راه‌های بزرگی قدم بگذارد مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد. این است که تیم‌ می‌تواند فشارهای روانی را تحمل کند و ظرفیت روانی و امکاناتی دارد یا خیر؟ ما در این زمینه به تجربیات گران‌بهایی رسیده‌ایم که می‌تواند برای آینده پیکان با ارزش باشد. در ظرفیت روانی و امکاناتی تیم به تجربیات خوبی رسیده‌ایم و این تجربیات در آینده به ما کمک می‌کند. شاید علت این نوسانها همین دو عاملی بوده که ذکر کردم.


روند گسترش فولاد مشابه ما است


روند مشابه ما را گسترش فولاد داشته است. این تیم فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده که پس از تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شد روند گسترش فولاد مثبت بوده است. با توجه به وقفه‌های لیگ برتر این نوسانات کم طبیعی است.


محیط ورزشگاه تبریز نیاز به بازنگری دارد


ما در هر دوره‌ای که کار می‌کنیم بازخوردهایی از آن دوره برای ما می‌ماند و تجربیات و خاطراتی را رقم می‌زنیم. در تبریز خاطراتی جز خوبی مردم این شهر ندارم. مردم تبریز فوق‌العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم آنها خیلی نیاز به بازنگری دارد. آن زمان که من در تراکتورسازی بودم تیم در بالای جدول حضور داشت اما مشکلاتی ایجاد شد که برای ما مشکل‌ساز شد.


خطیبی و تونی هم اسیر مشکلات من شدند


من خودم در تبریز این مشکلات را لمس کردم و فکر می‌کنم همین مسائل برای مربیان بعد از من نیز کم و بیش ایجاد شد. رسول خطیبی و تونی الیویرا هم دچار این مشکلات شدند.

تراکتور می تواند در آسیا بزرگی کند


تراکتور با ظرفیتی که دارد می‌تواند در ایران و آسیا خیلی بزرگی کند اما این تیم به جز قهرمانی در جام حذفی به مقام دیگری دست نیافته است. باید فضای ورزشگاه‌ها را آسیب‌شناسی کنند و این فضا نیاز به رسیدگی دارد وگرنه از نظر من تبریز یکی از شهرهای ایده‌آل است.

600

کد خبر: 909767

وب گردی

وب گردی