اقدامات اخلال‌گرانه اساساً محکوم است/ نیروی مخلص و فداکار ناجا با استواری در راستای تحقق امنیت بایستد

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال در بیانیه‌ای تأکید کرد: اعمال اخلال‌گرانه‌ای که نظم و اتحاد اجتماعی را هدف گرفته، و آرامش عمومی را مخدوش می‌سازد، اساساً محکوم است و هیچ توجیهی را برای بانیان و مسببان آن باقی نمی‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال، در محکومیت ناآرامی‌های اخیر پاسداران تهران و اقدامات وحشیانیه تعدادی از دروایش افراطی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ناآرامی‌ها و آشوب و درگیری‌هایی که در روز دوشنبه گذشته در محلّه پاسداران تهران رخ داد و دردمندانه به شهادت سه تن از خادمان ایثارگر نیروی انتظامی و دو بسیجی یاور انقلاب انجامید، باعث نگرانی شدید آحاد مردم شده است.

چنین اعمال اخلال‌گرانه‌ای که نظم و اتحاد اجتمااعی را هدف گرفته، و آرامش عمومی را مخدوش می‌سازد، اساساً محکوم است و هیچ توجیهی را برای بانیان و مسببان آن باقی نمی‌گذارد.

شورای خلیفه‌گری و جامعه ارامنه تهران ضمن اعلام همدردی و تسلیت خود به نیروی ارجمند انتظامی و بسیجیان گرانقدر و مردم شریف ایران بزرگ، از نیروی مخلص و فداکار ناجا تقاضا دارد تا با استواری، در راستای تحقق نظم و امنیت، که همواره نصب‌العین خدمات برجسته ایشان بوده، ادامه طریق دهند.

303

کد خبر: 909782

وب گردی

وب گردی