بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در اوایل اسفند ماه/ قیمت دلار از تکاپو افتاد

بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسان همراه بود و نرخ دلار همراه با دیگر ارزها روند نزولی در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان روبه رو شدند.

دلار در اوایل هفته با نرخ چهار هزار و 741 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد، نرخ این ارز از روز یک شنبه روند کاهشی را در پیش گرفت و به نرخ چهار و 670 تومان رسید، قیمت این ارز از روز دوشنبه روند صعودی را در پیش گرفت و با قیمت چهار هزار و 680 تومان معامله شد، قیمت این ارز در روز سه شنبه به دلیل تعطیلی رسمی با تغییری همراه نبود، قیمت دلار در روز چهار شنبه با 48 تومان کاهش در نهایت به قیمت چهار هزار و 536 تومان رسید.

گفتنی‌ست کاهش قیمت دلار در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود ادامه دار بود که با 43 تومان کاهش و با قیمت چهار هزار و 493 تومان به معاملات پایان داد.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته شش هزار و 97 تومان بود در حالی که از روز دوشنبه با روند کاهشی همراه شد و به قیمت یپنج هزار 711 تومان رسید، قیمت ارز روز سه شنبه به دلیل تعطیلی رسمی با ثبات همراه بود، روز چهارشنبه کاهش قیمت این ارز ادامه دار بود و با 107 تومان کاهش به قیمت پنج هزار و 604 تومان رسید، روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود قیمت یورو کاهشی و با قیمت پنج هزار و 523 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 360 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 300 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته شش هزار و 830 تومان بود، این ارز از روز دوشنبه روند کاهشی را در پیش گرفت و در پایان هفته با نرخ شش هزار و 707 تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

کد خبر: 909901

وب گردی

وب گردی