برگزاری اختتامیه سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: یکشنبه 6 اسفند ماه 96 ساعت 9 صبح مراسم اختتامیه جشنواره ققنوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ،شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه بیش از 400 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شد، اظهار کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه در بخش های موسیقی، ادبیات و ادبیات نمایشی ، هنرهای تجسمی و خوشنویسی توسط داوران مجرب و باسابقه بررسی و نفرات برتر انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با اجرای شاهین جمشیدی و حضور بازیگر پیشکسوت کشور جلیل فرجاد برگزار می شود.

نوری ورود دانشجوبان به هنر را موجب تعالی آن ها برشمرد و گفت: هنرباید درخدمت تعالی انسان‌ها قرار گیرد، وقتی دین متعالی کننده انسان ها است پس می توان از هنر اسلامی به عنوان ارتقا دهنده روح و افکار انسانی یاد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در ادامه با بیان این که دوره توانمند سازی از سیادت تا وزارت به منظور توانمندسازی خواهران دانشجوی جهادی برگزار می‌شود، اظهارکرد: معمولا در زمان حضور دانشجویان جهادی در مناطق محروم بخش فرهنگی و آموزشی کودکان و نوجوانان این مناطق را خوهران دانشجوی بسیجی برعهده می‌گیرند.

نوری تصریح کرد: نوع بیان و محتوایی که این دانشجویان به کودکان و نوجوانان مناطق محروم ارائه می دهند بسیارمهم است از این رو دوره توانمند سازی را با عنوان از سیادت تا وزارت برای خواهران دانشجوی جهادی در نظر گرفتیم.

وی محور برگزاری این دوره را اصول تربیت کودک دانست و اظهار کرد: این دوره در بخش های داستان ، بازی و نقاشی ویژه دانشجویان خواهر جهادی و مربیان فعال در عرصه کودک برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در گفت و گو با ایسنا در مورد زمان و مکان برگزاری این دوره توانمند سازی گفت: دوره توانمندسازی از سیادت تا وزارت شنبه پنج اسفند ماه از 9 صبح تا چهارعصر در دانشگاه آزاد اسلامی نور برگزار می شود.

204

کد خبر: 909927

وب گردی

وب گردی