اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی زنان زندانی/غافلگیری  ساعد سهیلی

اکران خیریه فیلم‌ «اسرافیل» با حضور بازیگران فیلم سینمایی «اسرافیل» برای آزادی سه زن زندانی در پردیس سینمایی زندگی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی فیلم، اکران خیریه فیلم سینمایی «اسرافیل» در پردیس زندگی با حضور میلاد کی‌مرام، ساعد سهیلی، پژمان بازغی، آیدا پناهنده، مستانه مهاجر و ناصر ملک‌مطیعی برگزار شد.

ملک‌مطیعی در این مراسم ضمن ابراز تاسف از سانحه هوایی اخیر در کشور اظهار کرد: به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر در کشور رخ ندهند.

او با اشاره به مراسم خیریه فیلم «اسرافیل» عنوان کرد: افتخار می‌کنم امشب برای اکران فیلمی حضور دارم که قرار است به آزادی سه خانم محترم منجر شود. خوشحالم که در این امر خیر سهیم شدم و شنیده‌ام که این گروه قرار است چنین اکران‌های خیریه‌ای را ادامه دهند که بسیار قابل تقدیر و تشکر است. هر کسی در این راه قدمی بردارد، هر چقدر هم کوچک هم باشد قابل احترام است.

در ادامه مراسم ساعد سهیلی به مناسبت تولدش، کیک سی‌سالگی‌ خود را برید؛ تولدی که با غافلگیری برایش به همراه بود.

پژمان بازغی بازیگر اسرافیل با تبریک تولد ساعد سهیلی گفت: اگر فیلم ما را ببینند و بپسندند، افتخاری را نصیب ما کرده‌اند.


وی ادامه داد: عواید حاصل از فروش امشب فیلم «اسرافیل» به آزادی سه زن که جرایم غیرعمد دارند اختصاص خواهد یافت و این انتخاب به دلیل حضور کارگردان زن فیلم آیدا پناهنده، تهیه کننده زن فیلم مستانه مهاجر و قصه فیلم که به مسائل زنان می‌پردازد صورت گرفته است.

502

کد خبر: 909940

وب گردی

وب گردی