مشکی پوشان صفر - سپاهان 5 / بغض طلایی‌پوشان در مشهد ترکید

سپاهانی ها با دبل دهقان هافبک جوان خود و دو گل از انصاری و شریفی سیاه جامگان را در خانه مغلوب قدرت خود کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان در مشهد مقابل میزبانش تیم مشکی‌پوشان به یک برد پرگل دست یافت.

ترکیب سیاه جامگان: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری، میرهانی هاشمی، محمدمهدی عسگری، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری ( 32 حنیف عمران زاده )، کیوان امرایی، یونس شاکری ( 39 حسین زامهران ) / سرمربی: رضاعنایتی

ترکیب سپاهان: ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعیدآقایی، محمد قائدرحمتی (63 میلاد سرلک)، حامد بحیرایی، رضا دهقانی، مهرداد محمدی، مهدی شریفی، ساسان انصاری / سرمربی: منصور ابراهیم زاده

استادیوم: ورزشگاه ثامن مشهد

تیم داوری: علیرضا فغانی – محمدرضا مدیرروستا – جواد مداح – حسین زمانی – ناظر: حاتم بک پور

کارت زرد: وحید عسگری(56)، محمود قائدرحمتی(47)

کارت قرمز: ....... .

شرح گل‌ها:

سیاه جامگان 0 سپاهان 1 ( دقیقه 2، رضا دهقان): تیم فوتبال سپاهان روی اولین حرکت جدی خود و پاس در عرض مهدی شریفی به گل زودهنگامی دست یافت. در دقیقه 2 بازی پاس مهدی شریفی را از داخل محوطه جریمه رضا دهقان با یک بغل پای دقیق به گل اول بازی بدل کرد.

سیاه جامگان 0 سپاهان 2 ( دقیقه 23، ساسان انصاری): شاگردان ابراهیم زاده روی یک ضدحمله و در شرایطی که سیاه جامگانی ها به دنبال گل تساوی بودند، با چند پاس خوب توپ را به حسن جعفری مدافع راست خود رساندند و این بازیکن هم با یک پاس دقیق ساسان انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل دوم طلایی پوشان با ضربه ی بغل پای انصاری ثبت شود.

سیاه جامگان 0 سپاهان 3 ( دقیقه 35، مهدی شریفی): سپاهانی ها که در این دیدار با چهره ای متفاوت نسبت به دیدارهای گذشته ی خود نشان داده اند، روی یک ضد حمله ی سریع دیگر با پاس عرضی مهرداد محمدی و ضربه مهدی شریفی در دهانه دروازه به گل سوم دست یافتند.
سیاه جامگان 0 سپاهان 4 ( ددقیقه 75، رضا دهقان): سپاهانی ها باز هم روی یکی از ضدحملات خود از سمت راست خط دفاعی سیاه جامگان روی پاس شریفی و ضربه ی تمام کننده ی دهقان به گل چهارم بازی دست یافتند تا شکست شاگردان عنایتی در خانه سنگین تر از قبل شود.

سیاه جامگان 0 سپاهان 5 ( دقیقه 86، میلاد سرلک): هافبک تعویضی سپاهانی ها با یک ضربه ی پای چپ زیبا موفق شد گل پنجم طلایی پوشان را ثبت کند

دقایق حساس:

دقیقه 15: شوت حمید علی عسگری روی یک ضربه ی ایستگاهی به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت توپ در زیر کمر ابراهیم عالمه قرار گرفت تا سپاهانی ها از خطر فروپاشی دروزاه اشان فرار کنند.

دقیقه 16: ارسال کات بک بازیکنان سپاهان از سمت راست خط دفاعی سیاه جامگان با دخالت به موقع دروازه بان به بازی برگشت داده شد.

دقیقه 18: شوت محکم سعید آقایی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 22: حرکت سرعتی مهرداد محمدی موقعیت خوبی را برای سانتر این بازیکن ایجاد کرد ولی ارسال ضعیف این بازیکن مانع رسیدن توپ به بمهاجم سپاهان شد که در محوطه جریمه برای رسیدن به توپ انتظار می کشید.

دقیقه 25: شوت مهدی شریفی از پشت محوطه جریمه با واکنش عین افشار راهی کرنر شد.

دقیقه 62: ضربه ی ایستگاهی بازیکنان سیاه جامگان از نزدیکی های نقطه ی کرنر با واکنش عالمه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 62: شوت محکم مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه با واکنش عین افشار به زمین برگشت ولی در ادامه آفساید اعلام شد تا طلایی پوشان از ثبت گل چهارم بازبمانند.

دقیقه 65: شوت سرضرب و محکم مهدی شریفی روی کرنر دهقان با خوش شانسی گلر سیاه جامگان با فاصله بسیار کمی به اوت رفت.

دقیقه 67: شوت مهرداد محمدی روی نفوذی که از سمت راست خط دفاعی سیاه جامگان صورت گرفت، با واکنش عین افشار به محوطه جریمه بازگشت و در برگشت دخالت به موقع مدافعین مشکی پوش مانع از رقم خوردن گل چهارم شد.

دقیقه 72: میلاد سرلک در موقعیتی مناسب می توانست زننده ی گل چهارم سپاهان باشد ولی ضربه ی او در کمال ناباوری به زمین برخورد کرد تا این موقعیت عالی از دست برود.

دقیقه 77: ابراهیم عالمه با خروج به موقع خود یک بار دیگر حملات سیاه جامگانی را خنثی کرد و توپ را به بیرون از محوطه ی جریمه مشت کرد.

دقیقه 80: انصاری در موقعیتی تک به تک می توانست گل پنجم بازی را به ثمر برساند ولی عین افشار با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 81: مهرداد محمدی باز هم موقعیت مناسبی داشت که گلر حریف در یکی دیگر از واکنش های خوب خود توپ را به کرنر فرستاد

بازی از نگاه سکوها:

* هواداران سپاهانی با چند دستگاه اتوبوس به مشهد سفر کرده اند و استقبال خوبی از مسابقه ی تیم محبوب خود به عمل آورده اند.

* هواداران مشهدی با شعارهای خود در حال تهییج سیاه جامگان برای جبران گل خورده هستند.

* رضا عنایتی در دقیقه 34 دست به تغییری تاکتیکی در ترکیب تیم خود زد و حنیف عمران زاده را جایگزین مدافع راست خود علی عسگری کرد تا از ایجاد موقعیت های گلزنی بیشتر برای حریف جلوگیری کند.

* داور مسابقه دو دقیقه وقت تلف شده برای نیمه ی اول در نظر گرفته است.

* هواداران مشهدی پس از دریافت گل چهارم در خانه از شروع به سر دادن شعارهایی در حمایت از اکبر میثاقیان کرده اند.

* بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد که 7500 نفر این بازی از نزدیک تماشا می کنند.

*طرفداران زردپوش قبل از شروع بازی رضا عنایتی را تشویق کرده و وی به سمت آنها رفت و مقابل آنها تعظیم کرد. در ادامه عنایتی به سمت طرفداران مشهدی رفت و به ابراز احساسات آنها هم پاسخ داد.

* پیش از آغاز بازی نیمکت‌نشینان هر دو تیم با یکدیگر برخورد گرمی داشتند ضمن آنکه سیاوش یزدانی و حسن جعفری از کادر فنی مشکی‌پوشان رخصت گرفتند.

* طرفداران سپاهان یک پرچم بزرگ را روی سکوهای ورزشگاه امام رضا پهن کردند.

* با اینکه پیش از این اعلام شد هاشم حسینی به عنوان مدیر تیم فوتبال مشکی‌پوشان کار خود را آغاز کرده و آرمین رهبر به عنوان دستیار عنایتی روی نیمکت می‌نشیند اما حسینی امروز از روی سکوها بازی را پیگیر شد و رهبر نیز با لباس شخصی کنار عنایتی روی نیمکت مشکی‌پوشان نشسته است.

* قبل از آغاز مسابقه مراسمی برای بزرگداشت شهدای چوار در ورزشگاه برگزار شد.

مرد میدان: مهدی شریفی

بازنده بزرگ: رضا مهاجری

601

کد خبر: 910009

وب گردی

وب گردی