رئیس جمهوری هفته آینده میهمان مردم هرمزگان است

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود، هفته آینده به همراه جمعی از وزیران میهمان مردم استان هرمزگان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان عصر جمعه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: سفر رئیس جمهوری به منظور پیگیری مصوبات سفر گذشته و همچنین بررسی مسائل هرمزگان صورت خواهد گرفت.
شیرزاد عزتی خاطرنشان کرد: از مهم ترین برنامه های سفر دکتر روحانی، دیدار مردمی در یکی از شهرستان های هرمزگان، حضور در نشست تخصصی استان، دیدار با نخبگان و فرهیختگان و حضور در شورای اداری هرمزگان است.
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز روز جمعه با اشاره به سفر رئیس جمهوری به این استان در هفته آینده اعلام کرده است: در این سفر رئیس جمهوری راهی بندرلنگه می شود و اولین برنامه هم دیدار مردمی با مردم غرب هرمزگان است.
ناصر شریفی بیان داشت: درحال حاضر مجمع نمایندگان هرمزگان و استاندار در حال بررسی و شناسایی مشکلات کلان و اولویت‌های مهم استان هستند تا در جلسه هیات دولت بتوانیم تمامی مسایل را مطرح کرده و از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.
آخرین سفر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به استان هرمزگان در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال بود که در جریان این حضور مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند پروژه بزرگ عمرانی به بهره برداری رسید.

منبع:ایرنا

303

کد خبر: 910051

وب گردی

وب گردی