ابراهیم زاده: هنوز تصمیمی برای ماندن در سپاهان نگرفتم/ بازی سختی با شاگردان کریمی داریم/ برای جایگاه سپاهان عدد تعیین نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای ماندن در سپاهان در فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام و تمرکزم روی بازی های بعدی سپاهان است .

منصور ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: خداراشکر با انجام بازی خوب و قدرتمند توانستیم سه امتیاز شیرین بدست بیاوریم و جایگاهمان را درجدول تغییر دهیم. راجع به چگونگی حمله به مشکی پوشان نمی‌شود صحبت کنم، می‌دانستیم که در هر حمله آن‌ها، می‌توانیم خطرناک روی دروازه‌شان ظاهر شویم. مهم این بود که در دقایق اولیه بتوانیم موفق باشیم و این اتفاق هم افتاد. می‌دانستیم که اگر تیم مشکی‌پوشان گل بخورد کار برایش سخت می‌شود

وی افزود: بازی سختی با شاگردان فیروز کریمی درپیش داریم و باید این تیم را شکست دهیم به همین خاطر با تمام توانمان به میدان خواهیم رفت.تیم گسترش از زمان حضور کریمی روند بهتری را درپیش گرفته و با توجه به این موضوع بازی خوبی با این تیم خواهیم داشت و شکست گسترش دور از دسترس نیست.

ابراهیم زاده اظهار داشت: برای ماندن در سپاهان در فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام و تمرکزم روی بازی های بعدی سپاهان است و در آینده نظر نهایی ام را اعلام خواهم کرد.

سرمربی سپاهان درمورد جایگاه تیمش در پایان فصل گفت: درپایان فصل به دنبال کسب جایگاه خوبی برای تیم هستیم و نمی توانم عددی تعیین کنم اما به هدفی که داریم خواهیم رسید.سپاهان باید به جایگاه واقعی خود بازگردد و امیدوارم در سال آینده با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

600

کد خبر: 910113

وب گردی

وب گردی