ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال/ کار سخت برانکو بدون خط دفاعی؟!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب از ساعت 18:30 مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز،تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز(5 اسفندماه)در حالی به مصاف استقلال خوزستان می رود که برانکو قصد دارد با تغییری اساسی به میدان برود. سرخ پوشان سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت به همراه ندارد؛ از طرفی دیگر برانکو در نشست خبری روز گذشته اعلام کرد از شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند در این دیدار استفاده نخواهد کرد.

علیرضا بیرانوند با دو کارت زرد در آستانه محرومیت است و سرمربی سرخپوشان نمی‌خواهد روی او ریسک کند و البته نمی‌خواهد با دریافت احتمالی گلی عجیب در آستانه دربی روحیه گلرش را ضعیف‌تر ببیند. بوژیدار رادوشوویچ در این دیدار همچون بازی رفت فرصت بازگشت به ترکیب را خواهد داشت و امیدوار است کیفیت عملکردش کادر مدیریت را مجاب به تمدید هر چه سریعتر قراردادش کند. در خط دفاعی سرخپوشان نیز سه بازیکن غایب خواهند بود. شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی و صادق محرمی سه بازیکن خط دفاعی هستند که به دلیل محرومیت و مصدومیت و البته بیماری قادر به همراهی این تیم نیستند.

با این تفاصیر احتملاً وحید امیری همچون لیگ شانزدهم به خط حمله برود و منشا از ترکیب خارج شود و بازیکنانی مثل بشارسن، سیامک نعمتی و محسن مسلمان به ترکیب اصلی بازگردند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، آدام همتی، علی علیپور، بشار رسن.

601

کد خبر: 910118

وب گردی

وب گردی