واکنش جالب مورینیو به سابقه هدایت چلسی

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در آستانه دیدار با چلسی به تمجید از پوگبا پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، مورینیو رفتار حرفه ای پوگبا را ستود و تاکید کرد روزهای حضورش در چلسی در حال کمرنگ شدن در خاطرش است.

احتمال نیمکت نشینی پوگبا: "من فکر می کنم در هر 2 دیداری که پوگبا نیمکت نشین بود چه در دیدار مقابل هادرسفیلد و چه سویا، واکنشی حرفه ای نشان داد. شما بازی را مقابل سویا دیدید و من فکر می کنم همیشه به زمین آمدن از روی نیمکت دشوارتر از حضور در ترکیب اصلی است.

وقتی بازیکنی در ترکیب اصلی قرار دارد راه های مختلفی برای آماده سازی خواهد داشت؛ اما اینکه از نیمکت وارد میدان شده و بدون گرم کردن، طی 15 تا 20 دقیقه با سرعت بازی تطبیق پیدا کنید کار آسانی نیست؛ اما آماده شدن پوگبا 10 ثانیه طول کشید و این نشان از حرفه ای گری او و تلاش برای کمک به تیم بود."

شرایط هررا: "تشخیص نهایی را در مورد او نمی دانم؛ اما می دانم او مدتی دور است و شاید دو، سه، چهار یا پنج هفته غایب باشد."

دیدار چلسی برابر یونایتد: "بازی بزرگی است و طی 10 یا 15 سال گذشته نبرد این 2 تیم همیشه مهم بوده که این دیدار نیز یکی از آنهاست. بسیاری از اوقات این دو تیم برای فتح جام مبارزه کردند؛ اما حالا ما هر 2 می دانیم که شرایط اینگونه نیست؛ اما این رقابت نبردی برای قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر است. فصل گذشته آنها مبارزه کردند تا قهرمان شوند؛ اما ما حتی امیدی به حضور در جمع 4 تیم هم نداشتیم.

این دیدار به خاطر رویارویی من با کونته و اینکه من در گذشته سرمربی چلسی بودم اهمیتی ندارد زیرا با گذشت زمان احساس من کمرنگ شده است."

606

کد خبر: 910181

وب گردی

وب گردی