واعظی: قلیچ پیشکسوت است و نباید با این لحن صحبت کند/ بیرانوند برای پرسپولیس زحمت کشیده است

دروازه بان اسبق پرسپولیس به دفاع از عملکرد بیرانوند پرداخت و گفت: او شاید در مجموع روی دو گل از گل های دریافتی این فصل مقصر بوده باشد و این همه انتقاد نسبت به او بی انصافی است.

مهدی واعظی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، به انتقاد هایی که این روزها نسبت به علیرضا بیرانوند می شود واکنش نشان داد و گفت: بیرانوند برای پرسپولیس زحمت کشیده است و نباید به این شکل با او برخورد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ دروازه بان صد در صدی را در کشورمان نداریم اما چند دروازه بان هفتاد درصدی داریم که بیرانوند آماده ترین آن ها محسوب می شود و البته می تواند با تمرینات مستمر شرایط بهتری را نیز کسب کند. بیرانوند از فیزیک مناسبی برخوردار است و گمان می کنم مشکل این روز های او نداشتن تمرکز کافی باشد و اگر بتواند این مشکل را برطرف کند باز هم به شرایط مناسب باز می گردد.

واعظی خاطرنشان کرد: شاید بیرانوند در یک یا دو گل از مجموع گل هایی که پرسپولیس طی این فصل دریافت کرده مقصر باشد که طبیعی است و نمی شود به خاطر آن ها به او خرده گرفت. در ضمن توجه داشته باشید بیرانوند گلر اول تیم ملی نیز محسوب می شود و کی روش مربی نیست که بازیکنی را بی جهت به تیم ملی دعوت کند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در واکنش به صحبت های جنجالی وحید قلیچ هم تشریح کرد: قلیچ پیشکسوت من و پرسپولیس است اما اینکه بخواهد در رابطه با دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی با آن لحن انتقاد کند اصلا صحیح نیست و این صحبت ها تنها باعث می شود تمرکز او برای بازی های حساس آینده از بین برود.

وی ادامه داد: شاید من هم برخی از خصوصیات اخلاقی بیرانوند را دوست نداشته باشم و البته اعتقاد دارم او تا رسیدن به دروازه بان های افسانه ای سال های نه چندان دور فوتبال کشورمان فاصله زیادی دارد اما در نهایت نمی توان قابلیت های فنی او را هم کتمان کرد و این حجم از انتقاد ها نسبت به او بی انصافی است.

606

کد خبر: 910201

وب گردی

وب گردی