ثبات قیمت شیرینی در شب عید/فروش با تخفیف ویژه در نمایشگاه های بهاره

بهره مند با تاکید بر ثبات قیمت شیرینی در شب عید گفت : در نمایشگاه های بهاره شیرینی با ده درصد تخفیف عرضه می‌شود.

علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ با اشاره به قیمت شیرینی در روزهای پایانی سال گفت: در شب عید قیمت شیرینی تغییری نمی‌کند.

او با تاکید بر افزایش قیمت تخم مرغ و سایر اقلام پرمصرف در شیرینی پزی گفت: با وجود این افزایش قیمت و مشکلات ناشی از آن قیمت شیرینی در شب عید افزایش نخواهد یافت.

رئیس اتحادیه قنادان تهران تصریح کرد: تیم های بازرسی ما بازار را رصد کرده تا مردم با مشکل و گرانفروشی مواجه نشوند.

او با اشاره به قیمت شیرینی های پر مصرف گفت: در حال حاضر هر کیلو شیرینی تر منوط به خالص فروشی به قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلو شیرینی زبان و پاپیونی و برنجی به قیمت ۱۸ هزار تومان، هر کیلو شیرینی دانمارکی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو کیک یزدی به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بهره مند تاکید کرد: قیمت سایر شیرینی ها با توجه به مواد استفاده شده و کیفیت آن توسط واحدهای صنفی تعیین می‌شود و بازرسان ما بر آن نظارت می‌کنند.
او به حضور واحدهای فروش شیرینی در نمایشگاه های بهاره اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰ واحد در پارک ارم و ۲۰ واحد فروش در حکیمیه حضور می‌یابند همچنین در سایر مکان ها نیز واحدهای فروش شیرینی زیر نظر اتحادیه به فروش شیرینی با ده درصد تخفیف خواهند پرداخت.


402

کد خبر: 910218

وب گردی

وب گردی