واعظی: سال 96 نگذاشت خاطره شیرینی برایمان باقی بماند

دروازه بان اسبق پرسپولیس در گفت و گوی نوروزی با ایسکانیوز، از دوران فوتبال و نوروز، تا آرزو هایش برای سال 97 صحبت کرد.

مهدی واعظی دروازه بان اسبق پرسپولیس در گفت و گوی نوروزی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با خاطرات خوب و بد سال های گذشته صحبت کرد که در ادامه ملاحظه می کنید.

*سال گذشته برایت چگونه گذشت؟

سال گذشته سال خوبی برای کشورمان نبود و متاسفانه شاهد اتفاقات تلخی بودیم و بارها کاممان تلخ شد.

* علت این همه حادثه تلخ را در چه می بینی؟

متاسفانه باید بگویم تمام این اتفاقات بد در نهایت به مشکلات اقتصادی ختم می شود. اگر مشکلات مالی وجود نداشت شاید آن هواپیما با شرایط بهتری پرواز می کرد و یا می توانستیم برای آن زلزله کذایی تدابیر بهتری را اندیشه کنیم اما متاسفانه هیچ کدام از این اتفاقات به دلیل مشکلات مالی رخ نداد و امیدوارم مشکلات اقتصادی این مملکت هر چه سریع تر برطرف شود تا کمتر شاهد اتفاقات تلخ باشیم.

* از این صحبت ها کمی فاصله بگیریم از دوران فوتبال و سال تحویل خاطره جذابی برای گفتن داری؟

بله در واپسین روز های سال 88 پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر برای انجام مسابقات قهرمانی آسیا به مکه رفته بودیم پس از انجام مسابقه برای بلیط برگشت تعدادی از بازیکنان مشکلاتی به وجود آمده بود و قرار بود عده ای چند روز دیرتر به ایران بازگردند، من و تعدادی از بازیکنان به شدت علاقه داشتیم که بلیط ما برای بازگشت اوکی نشود تا به مدینه برویم اما متاسفانه این اتفاق دقیقا برعکس افتاد و بلیط بازیکنانی که علاقه مند به بازگشت بودند به مشکل خورد و در مکه ماندند و ما ناچار به بازگشت شدیم در راه بازگشت هم حشره ای مرا گزیده بود و تا دو هفته با طب و لرز شدید دست و پنجه نرم می کردم.

*چه خاطره شیرنی از سال 96 در ذهن تو باقی مانده است؟

"پس از چند لحظه سکوت" متاسفانه هر چه فکر می کنم نمی توانم خاطره شیرینی را در سال 96 به یاد بیاورم چرا که همانطور که گفتم اتفاقات تلخی که در سال گذشته رخ داد اجازه خودنمایی به هر گونه خاطره شیرینی را از ما گرفت و امیدوارم سال 97 آنقدر شیرین باشد که تمام تلخی های سال 96 را هم از بین ببرد.

606

کد خبر: 910220

وب گردی

وب گردی