کناره‌گیری دانشجوی واحد بجنورد از تورنمنت جودو آلمان به خاطر روبه‌رو نشدن با حریف اسراییلی

محمد محمدی بریمانلو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به خاطر روبه‌رو نشدن با حریف رژیم اشغالگر قدس از مسابقات آلمان انصراف داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، تیم ملی جودو کشور برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ دوسلدورف آلمان با سه جودوکار راهی آلمان شد که محمد محمدی بریمانلو دانشجوی رشته تربیت‌بدنی واحد بجنورد در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم در این رقابت‌ها در گروه سوم قرار داشت ، وی در دور اول باید با "دل پوپولو" از آمریکا مبارزه می‌کرد اما نماینده رژیم اشغالگر قدس بعد از استراحت در دور اول در دور دوم حریف برنده مبارزه بریمانلو و جودوکار آمریکایی بود و بریمانلو به خاطر روبه‌رو نشدن با حریف اسراییلی از این مسابقات انصراف داد.

جودوکار آمریکایی نیز از حضور در این رقابت‌ها به دلایل فنی انصراف داد تا حریف اسراییلی بدون مبارزه به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

محمد محمدی بریمانلو جودوکار کشورمان برای عدم مبارزه با حریف اسراییلی، از جایزه بزرگ دوسلدورف کناره‌گیری کرد تا فرصت کسب امتیاز برای سهمیه المپیک را هم از دست بدهد.

سعید ملایی در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم و جواد محجوب در وزن بعلاوه ۱۰۰ کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر کشورمان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند که سعید ملایی مرد برنزی جودو کشور در گروه سوم قرار دارد که پس از استراحت در دور اول در دور دوم باید با برنده مبارزه جودوکارانی از آذربایجان و لهستان مبارزه کند و در این وزن ۴۹ جودوکار حضور دارند که در این وزن رژیم اشغالگر قدس یک نماینده دارد.

در وزن بعلاوه ۱۰۰ کیلوگرم جواد محجوب در گروه دوم قرارگرفته که دور اول با "هاراساوا" از ژاپن مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی باید به مصاف برنده مبارزه جودوکارانی از اتریش و آلمان برود که در این وزن نیز نماینده رژیم اشغالگر قدس در گروه سوم حضور دارد.

مسابقات جودوی گراند سلم با میزبانی شهر دوسلدورف آلمان از روز 23 تا 25 فوریه با حضور 71 تیم ملی جودو از سرتاسر جهان برگزار می‌شود.

کد خبر: 910252

وب گردی

وب گردی