نخستین مدرسه هوشمند در سما سیاهکل راه اندازی می شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده ما بین سازمان سما و شورای نظارات و هماهنگی سما استان گیلان بر اساس چشم انداز 1400، نخستین مدرسه هوشمند در سما سیاهکل راه اندازی می شود.


به گزارش ایسکانیوز، رحمتعلی صابری حقایق افزود: این مدرسه در مقطع پیش دبستان و دبستان دخترانه از سال تحصیلی 98-97 آغاز به کار خواهد کرد.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با بیان اینکه مراحل اخذ مجوز تاسیس پیش دبستان و دبستان سما سیاهکل از اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان طی شده است، گفت: پیش دبستان و دبستان دخترانه سما سیاهکل در ساختمانی با فضای فیزیکی 450 متر مربع و دارای حیاط و فضای سبز بالغ بر 400 متر راه اندازی خواهد شد.
صابری با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده سازمان سما و دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان گفت: بر اساس چشم انداز 1400 ایجاد مجتمع های آموزشی از اهداف سما استان گیلان است.
وی افزود: 15 مدرسه در شهر های رشت، لاهیجان، بندر انزلی، لنگرود، آستارا، تالش و سیاهکل تا پایان سال 1400 هجری شمسی در سما استان گیلان راه اندازی می شود.
صابری تصریح کرد: در همین راستا پیش دبستان و دبستان سما سیاهکل بر اساس معیار های آموزشی مورد تایید آموزش و پرورش و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان کلاس های مجهز به سیستم های هوشمند، شامل تابلو و برد هوشمند، ویدئو پروژکتور، برگزاری دوره های ویژه مهارت آموزی، خلاقیت، رباتیک و... را از جمله برنامه ها و امکانات این مدرسه برشمرد.

کد خبر: 910268

وب گردی

وب گردی