پیام دکتر فرهاد رهبر به یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر»

بزرگداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر ظهر امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از واحد علوم و تحقیقات، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی که در یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» قرائت شد، نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم. ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. (گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مردگانند، بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند) سلام و رحمت خداوند بر شهدای راه حق و حقیقت از کربلا تا انقلاب اسلامی، از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و حریم اسلام. سلام بر شهیدان جان بر کفی که به قتال با کفار و منافقین زمانه خویش برخاستند و با بذل جان به دیدار حق شتافتند.

سلام بر جانبازان سرافراز که با اهداء عضوی از اعضاء خود و یا با سوز نفس‌شان لذت شهادت را استشمام می‌کنند. و سلام بر آزادگان و رزمندگان جبهه حق که با خاطرات و دلسپردگی خود به آن دوران سخت و شیرین، راویان صادق مجاهدت‌ها و رشادت‌های دلیرمردان این سرزمین هستند.

و سلام و درود بی‌کران بر خانواده‌های صبور و مقاوم شاهدان و ایثارگران، آنان که چشم و چراغ این ملتند؛ آنان که پرستاران یادگاران سوخته وصال دفاع مقدس می‌باشند و آنان که سجادگونه و زینب‌وار ادامه دهنده راه سرخ شهدا و جانبازان هستند. بسیار خرسندم که یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به منظور پاسداشت شهدا و ایثارگران که الگوهای جوانان ما هستند و خانواده‌های آنان که اسوه‌های صبر می‌باشند، برگزار می‌گردد.

دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است که پذیرای بیشترین دانشجوی جامعه ایثارگری کشوری می‌باشد تا نسبت به تعلیم و تهذیب آنان نهایت تلاش را داشته و تمامی امکانات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را جهت ارتقای سطح دانش و توانمندی علمی ایثارگران بکار گیرد. و در همین راستا از ایثارگران عزیز مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهم همچنان که پدران شما در مدرسه عشق و ایثار بالاترین امتیاز را کسب کردند، شما نیز در مدرسه تعلیم و تربیت جزء ممتازین باشید تا بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را به مجد و عظمت نهایی خود برسانیم. در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه را موجب می‌گردد سپاسگزاری می‌نمایم.»

بزرگداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر ظهر امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر: 910320

وب گردی

وب گردی