تقدیر از دو استاد دانشگاه شریف به عنوان اساتید برتر حوزه مهندسی کشور

از دکتر محمد صالح تواضعی و دکتر محمدرضا پاکروان دو تن از اساتید دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان برگزیدگان مهندسی کشور تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، مراسم بزرگداشت روز مهندسی و تجلیل از استادان برجسته، مهندسان برجسته و پژوهشگران جوان برجسته مهندسی کشور، منتخب فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال 1396، بعد از ظهر امروز شنبه پنجم اسفندماه، همزمان با روز مهندسی، با حضور آقای دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، دکتر سعید سهراب‌پور رئیس گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم، دکتر جعفر توفیقی رئیس کارگروه انتخاب برگزیدگان مهندسی فرهنگستان علوم برگزار شد.
در این مراسم از دکتر محمدصالح تواضعی به عنوان پژوهشگر جوان برجسته در مهندسی برق و کامپیوتر و دکتر محمدرضا پاکروان به عنوان مهندس برجسته کشور در رشته مهندسی برق و کامپیوتر تقدیر شد.
بنا بر این گزارش؛ فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران همه ساله در روز پنجم اسفند همزمان با روز مهندسی، ضمن گرامیداشت این روز، از استادان برجسته مهندسی، مهندسان برجسته و دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور تجلیل می کند.
امسال نیز چهاردهمین دوره معرفی و تجلیل از مهندسان برجسته و ششمین دوره معرفی و تجلیل از استادان برجسته مهندسی و دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم برگزار شد.

کد خبر: 910345

وب گردی

وب گردی