لزوم تلاش برای تحقق دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با رویکرد تحول روی کار آمد اما در آغاز با چالش‎های بسیاری مواجه شد، اکنون باید تلاشی وافر برای تحقق و درخشش سه هدف اصلی داشته باشیم که این اهداف دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار رمضان شعبانی سارویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر و مظلوم انقلاب و مدافع حرم و با تبریک به دکتر سلطانعلی میر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، وی را نقطه عطفی در استان و سرآغاز تحولی عظیم در دانشگاه دانست.

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی و با تدابیر عالمانه دکتر ولایتی امید است که کارکردهای اصلی دانشگاه بیش از گذشته فعال و نتایج حاصل از دانشگاه بر اساس مطالبات رهبری محقق شود.

این مسئول با اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، بنا بر فرمایش های رهبر بزرگ انقلاب ما در تعقیب سه گام اساسی در انقلاب هستیم، عنوان کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید منش و رفتار کارگزارن کشور بر اساس نسخه دین، انقلاب و اسلام باشد و مردم متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه حساب انقلاب و ولایت فقیه را از عملکردها و کاستیهای مدیریتی جدا کرده و با تمام وجود در مقابل چالشهای به وجود آمده از سوی دشمنان اسلام ایستادگی می کنند تا کشور در مسیر تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی موفق حرکت کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیریت کشور در عرصه استقلال کشور، امنیت کشور و عرصه مردم سالاری توفیق صددرصدی داشته است اما در برخی عرصهها توفیقات کامل که مورد رضایت ولایت فقیه باشد به دست نیامده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دانشگاهها در تمامی بخشهای کشور باید وارد میدان شوند، یکی از کارکردهای مهم دانشگاه علاوه بر پژوهش و آموزش، تربیت مدیر در تراز انقلاب اسلامی است که با تغییر رویکرد دانشگاههای کشور و به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی ما میتوانیم موفقیتهای خوبی در این زمینه یعنی تربیت مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دو بخش مهم کشور اقتصاد و فرهنگ است که در این حوزهها دانشگاه باید در این عرصه وارد عمل شود، عنوان کرد: دانشگاههای کشور باید با الگو قرار دادن نسخههای بسیار دقیق، علمی، اجتماعی و آگاهانه که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شده است در این عرصهها گام بردارند و مدیران در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند، زیرا این مدیران میتوانند معضلات و مشکلات موجود در این بخشها را به خوبی مرتفع کنند.

دکتر سلطانعلی میر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن 6 واحد با درجه جامع، متوسط، کوچک، بینالملل و دو مرکز آموزشی، دارای 27 هزار دانشجو، 79 هزار فارغالتحصیل و قریب به 300 عضو هیات علمی تمام وقت بوده که یکی از مهمترین برنامههای این مجموعه بزرگ آموزش عالی استان در سال تحصیلی آینده جذب دانشجو از کشورهای همسایه و تلاش برای بینالمللی کردن دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل است، تا از این طریق علاوه بر گسترش فرهنگ دینی، اسلامی و اصیل ایرانی به کشورهای همسایه، بتوانیم پتانسیلها و ظرفیتهای کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه منطقه استان سیستان و بلوچستان را در سطح ملی و بینالمللی معرفی کنیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر حرکت مصمم و قوی در راستای مطالبات رهبری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان، این مجموعه عظیم آموزش عالی را پیشرو در مسیر دستیابی به منویات مقام عظمی ولایت دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیتهای قابل توجه در بخشهای پژوهش، آموزش، فرهنگی و ... آماده ارائه خدمات و همکاری با تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی بوده تا مسیر توسعه و پیشرفت کشور هموار شود.

کد خبر: 910350

وب گردی

وب گردی