تکسیرا: نشان دادیم قوی و متحد هستیم/این پیروزی حق ذوب آهن بود

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نشان دادیم قوی و متحد هستیم و این پیروزی حق ذوب آهن بود.

به گزارش ایسکانیوز، تکسیرا مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از برتری مقابل پدیده در نشست خبری گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم این برد را به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم چون قبل از بازی هم گفته بودم ناراحت هستم که او نیست. قبل از بازی گفته بودم بازی سختی داریم. پدیده خیلی خوب سازماندهی شده بود و دنبال این بود که 3 امتیاز را کسب کند. امروز تیم ما نشان داد قوی و متحد است. یک بار دیگر نشان دادیم موقعی که با هم اتحاد داریم هیچ تیمی نمی‌تواند از ما بگذرد.

وی افزود: سختی‌های زیادی داشتیم اما نشان دادیم وقتی با هم هستیم قوی هستیم. ما فشارهای زیادی به حریف آوردیم و از همه طرف حمله کردیم که در آخر در لحظات پایانی توانستیم به گل برسیم. جا دارد به بچه‌ها تبریک بگویم آنها امروز فوق‌العاده بودند و این پیروزی حق ما بود.

مربی ذوب‌آهن درباره حضور چند بازیکن پدیده که غایب بودند و همین طور عملکرد مهاجمانشان، عنوان کرد: همان طور که قبل از بازی گفتم بازیکنان جدیدی که وارد میدان می‌شوند می‌خواهند خودشان را نشان دهند. بازی خیلی سختی بود.

وی ادامه داد: در خصوص موقعیت‌هایی که داشتیم نشان دادیم هیچ پشیمان نمی‌شویم و عقب نمی‌نشینیم. تمام تلاش ما این بود از موقعیت‌های استفاده کنیم اما همیشه موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. دروازه‌بان حریف هم خیلی خوب کار کرد.

مربی ذوب‌آهن در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که چرا شما دیر به گل رسیدید، خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی حریف بسته بازی می‌کند گل زدن کمی سخت می‌شود به همین دلیل باید حوصله به خرج دهیم و از کناره‌ها حمله کنیم.

تکسیرا یادآور شد: ما سعی کردیم از چپ و راست حمله کنیم اگر نتوانستیم به گل برسیم به دلیل عملکرد خوب دروازه‌بان حریف بود. هواداران انتظار دارند زودتر به گل برسیم. همه کاری کردیم تا این مورد حاصل شود اما مهمتر این است که 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم.

600

کد خبر: 910360

وب گردی

وب گردی