رئیس جمهور به هرمزگان می رود

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان چهارشنبه میزبان رئیس جمهور است.


به گزارش ایسکانیوز،استاندار هرمزگان در هفتمین نشست شورای اداری استان گفت:هدف از این سفر دو روزه دیدار مردمی، بررسی مشکلات استان و بهره برداری از طرح‌های عمرانی است.

فریدون همتی با بیان اینکه جزییات دقیق این طرح‌ها و دیدار‌ها اعلام می‌شود افزود: بسته‌ای از اولویت‌های هرمزگان دسته بندی شده است که فردا و پس فردا در تهران با حضور رییس جمهور مطرح و بررسی می‌شود.
وی گفت: این بسته‌ها در بخش‌های بهداشت و درمان، صنعت و معدن، تجارت، کشاورزی، گردشگری، صیادی و ملوانی، تعاونی‌های مرزنشین، تامین آب شرب روستا‌ها و شهرها، استفاده از آب سد‌ها و روان آب‌ها و آب‌های زیرزمینی است.
استاندار هرمزگان از همه هرمزگانی‌ها خواست تا در مراسم استقبال از رییس جمهور شرکت کنند.
فریدون همتی گفت: دشمن حضور و استقبال مردم از شخصیت‌های اول و دوم کشور را مورد محاسبه قرار می‌دهد و استقبال گرم مردم می‌تواند دشمن شکن باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست زمینه‌های لازم برای حضور گردشگران و رضایت آن‌ها را در تعطیلات فراهم کنند.
استاندار هرمزگان گفت: تبدیل هرمزگان به مقصد اصلی گردشگری کشور بویژه در فصل سرد سال یک اولویت است که اشتغال و اقتصاد این استان را متحول می‌کند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به سفر رییس جمهور از مردم استان برای حضور باشکوه در مراسم استقبال دعوت کرد.
آیت الله نعیم آبادی ، حل مشکل قاچاق در هرمزگان و افزایش نیرو‌ها و امکانات مبارزه با قاچاق در دریا را از مهمترین درخواست‌ها از رییس جمهور اعلام کرد.
رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسامی نیز گفت:در بودجه جدید اعتبار ۱۰۰ میلیون دلاری برای توسعه سواحل مکران تصویب شده است.
احمد مرادی با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان در استان افزود: در هرمزگان نسبت به استان‌های دیگرحدود هزار تخت بیمارستانی کمبود وجود دارد.
وی گفت: وزارت ورزش برای توسعه ورزش و امکانات ورزشی در ۵۰ روستای هرمزگان موافقت کرده است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مخالف افزایش حامل‌های انرژی هستند و هیچ گونه افزایش قیمتی در این حوزه ایجاد نشده است.

900

کد خبر: 910367

وب گردی

وب گردی