مدیران  استانی باید با دانشگاه ها ارتباط داشته و از نظراتشان بهره مند شوند

استاندار چهارمحال و بختیاری در رابطه با تاثیر همکاری دانشگاه ها با استانداران در توسعه منطقه ای استانی گفت: دانشگاه ها اساتید و صاحب نظران اهل توسعه را دارند و به همین ترتیب مدیران توسعه استانی باید با دانشگاه ها ارتباط داشته و از نظراتشان بهره مند شوند و آن نظرات رادر توسعه استان به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهری بطور همزمان در ۹ استان به دستور رئیس جمهوری با مشارکت دولت و بخش خصوصی در اوایل بهمن ماه آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور طی مراسمی در محل وزارت راه و شهرسازی، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس دستور آغاز اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری در استان‌های منتخب بوشهر، آذربایجان شرقی، تهران، فارس، کردستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی و اصفهان را صادر کرد.

اعمال طرح بازآفرینی در هر شهری که دارای بافت فرسوده است

اقبال عباسی در این رابطه به خبرنگار ایسکانیوز گفت: طرح بازآفرینی شهری را در تمام نقاط استان می توان اجرا کرد به آن معنا که در هر شهری که بافت فرسوده داریم این طرح اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح بانک ها تسهیلاتی ارائه خواهند کرد و در اختیار شرکت ها یا مالکین که قصد نوسازی دارند ،قرار می دهند و به فعالیت می پردازند.

بهره مندی مدیران توسعه استانی از نظرات دانشگاهیان

استاندار چهارمحال و بختیاری در رابطه با تاثیر همکاری دانشگاه ها با استانداران در توسعه منطقه ای استانی اظهار داشت: دانشگاه ها اساتید و صاحب نظران اهل توسعه را دارند و به همین ترتیب مدیران توسعه استانی باید با دانشگاه ها ارتباط داشته و از نظراتشان بهره مند شوند و آن نظرات رادر توسعه استان به کار گیرند.

عباسی افزود: طبیعی است که هر چقدر این صنعت با دانشگاه افزایش یابد به همان مقدار توسعه بیشتر و سریع تر انجام می گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چندین نشست با افراد، صاحب نظران و مخصوصا یک نشست عمومی با دانشگاهیان برای تهیه سند توسعه استان داشته ایم و از نظر صاحب نظران به ویژه دانشگاهیان استفاده می کنیم.

901/900

کد خبر: 910419

وب گردی

وب گردی