مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ اسفند امسال

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مؤسسان مدارس غیردولتی برای ثبت اطلاعات در سامانه شهریه تا ۱۵ اسفندماه امسال فرصت دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس مجید طهرانیان مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش ، گفت: سامانه شهریه مدارس غیردولتی برای ثبت اطلاعات برنامه های این مدارس جهت تعیین شهریه سال آینده راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه موسسان مدارس غیردولتی برای ثبت اطلاعات در سامانه شهریه تا 15 اسفندماه فرصت دارند، افزود: پس از اتمام مهلت و بسته شدن سامانه، امکان ورود اطلاعات میسر نخواهد بود.

طهرانیان ادامه داد: سال های گذشته در خرداد ماه شهریه مدارس اعلام می شد که این موضوع خانواده ها و موسسان را با نگرانی هایی مواجه کرده بود و ما تصمیم داریم شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده را پس از دریافت اطلاعات و زودتر از سال گذشته اعلام کنیم.

وی افزود: در صورتی که موسسان مدارس غیردولتی، تا زمان مقرر اطلاعات لازم را در سامانه شهریه ثبت نکنند، شهریه آنها همان شهریه سال جاری لحاظ می شود.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش تصریح کرد: ثبت اطلاعات در سامانه شهریه، الزاماً به معنای افزایش شهریه نیست بلکه شهریه بر اساس آیتم های مشخص و بر اساس اطلاعات درج شده تعیین می شود.

وی ادامه داد: نظارت بر فرایند دریافت شهریه با استفاده از سامانه های الکترونیکی انجام می پذیرد و به اولیای دانش آموزان امکان استعلام و ارائه پیشنهادات و انتقادات از مدارس به صورت پیامکی ارائه می شود.

طهرانیان گفت: شهریه مدارس غیردولتی پس از درج در سامانه، در کارگروه تعیین شهریه مناطق بررسی و تصویب می شود و باید به تأیید شورای کارگروه استان و مرکز هم برسد.
706

کد خبر: 910465

وب گردی

وب گردی