در سیزدهمین روز پاک سال تنفس می کنیم/4 ایستگاه در شرایط سالم هستند

بررسی وضعیت کیفی هوای تهران نشان می دهد در حال حاضر در سیزدهمین روز پاک سال تنفس می کنیم.همچنین تعداد روزهای سالم ، ناسالم برای گروه های حساس جامعه در پایتخت به ترتیب 223 و 97 روز بوده است، گفتنی است پایتخت نشینان 8 روز با وضعیت ناسالم برای تمامی گروه های جامعه را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ، هوای پایتخت پس از گذشتن دو روز در وضعیت سالم ، پاک شد. بررسی های داده های کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد میانگین 24ساعت گذشته کیفیت هوای تهران تا ساعت 8صبح، با شاخص 39 در شرایط پاک قرار دارد، همچنین میانگین ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 20 و میزان منواکسید هوا 20 است. گفتنی است آخرین روزی که هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت، 26 بهمن ماه بود.

در سیزدهمین روز پاک سال تنفس می کنیم

342 روز به پایان از سال گذشته و تنها 26 روز به پایان سال مانده است. در این 342 روز کیفیت هوای پایتخت متغییر بود و در روزهای سرد سال میزان غلظت ذرات آلاینده افزایش یافت و منجر به تعطیلی مدارس شد.در حال حاضر در سیزدهمین روز پاک سال تنفس می کنیم.همچنین تعداد روزهای سالم ، ناسالم برای گروه های حساس جامعه در پایتخت به ترتیب 223 و 97 روز بوده است، گفتنی است پایتخت نشینان 8 روز با وضعیت ناسالم برای تمامی گروه های جامعه را تجربه کردند.

4 ایستگاه در شرایط سالم هستند

بررسی شاخص آنلاین هوای تهران نشان می دهد در حال حاضر وضعیت 4 ایستگاه تهران شامل منطقه 18، منطقه 21، منطقه 13 و منطقه 20 در شرایط سالم قرار دارد، 12 ایستگاه باقی مانده نیز در وضعیت پاک قرار دارند.

701

کد خبر: 910481

وب گردی

وب گردی