دومین همایش مطالعات میان رشته ای قرآن کریم برگزار می شود/ مراسم بزرگداشت استاد دکترسیدمحمدباقر حجتی قرآن پژوه بزرگ ایران

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور دانشگاه پیام نور از برگزاری دومین همایش مطالعات میان رشته ای قرآن کریمی و همچنین بزرگداشت استاد دکتر سید محمدباقر حجتی قرآن پژوه بزرگ ایران خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر زندی گفت: این همایش در محورهای مختلف نظیر ؛ «مطالعات قرآن و آموزش از راه دور»، « مطالعات قرآن و زبان شناسی»، «امکان سنجی مطالعات میان رشته ای قرآن کریم» ، روز پنج شنبه 10 اسفندماه در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور با عنوان اینکه تاکنون شمار بسیاری از علاقه مندان برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: این همایش با مشارکت؛ انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و انجمن زبان شناسی ایران و همچنین حضور اساتید دانشگاه تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه قم برگزار می شود.
وی در زمینه تجلیل از استاد دکتر سید محمد باقر حجتی نیز گفت: دکتر حجتی صاحب تالیفات بسیار ارزشمند در زمینه مطالعات قرآنی بوده و خدمات شایان تقدیری در زمینه قرآن پژوهی داشته است که بر خود لازم دانستیم در این همایش از خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی این استاد برجسته تقدیر کنیم.
لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این همایش می توانند به سایت همایش به نشانی : http://www.conference.pnu.ac.ir/Tehran-Quranمراجعه نمایند.

کد خبر: 910509

وب گردی

وب گردی