کوچکترین مشکل امنیتی در منطقه مکران نداریم/ سرمایه‌گذاران با امنیت سرمایه‌گذاری کنند

وزیر دفاع گفت: با تلاش‌های نیروی دریایی ارتش و وزارت دفاع و دیگر نیروها کوچکترین مشکل امنیتی در منطقه مکران نداریم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با امنیت خاطر می‌توانند در این منطقه فعالیت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران که صبح امروز در برج میلاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سواحل مکران یک گنج و دارای ظرفیت‌های مختلف است.

وی افزود: توجه به این سواحل در دولت یازده و دوازده به اوج خود رسید و امروز کارهای قابل توجهی هم از سوی دولت و هم نهادهای غیردولتی و بخش خصوصی در حال احداث است.

حاتمی با بیان اینکه زیرساخت‌های زیادی در حال انجام در منطقه مکران است، گفت: در آینده شاهد شکوفایی این منطقه و ظرفیت‌های اقتصادی آن خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:‌الان حدود 40 هزار نفر به صورت مستقیم در حال اشتغال و 2 الی 3 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این منطقه مشغول کار هستند، اما با ظرفیت منطقه این رقم قابل ارتقاء جهشی است و جای 2 الی 3 برابر شدن دارد.

حاتمی ادامه داد: طرح نگین مکران که یک طرح پتروشیمی در کنار دیگر طرح‌های دریایی و غیره از مهمترین طرح‌های در دست اجراست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های نیروی دریایی ارتش و وزارت دفاع و دیگر نیروها کوچکترین مشکل امنیتی در منطقه مکران نداریم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با امنیت خاطر می‌توانند در این منطقه فعالیت کنند.

منبع:فارس

303

کد خبر: 910513

وب گردی

وب گردی