تحویل پیکرهای قربانیان سانحه هواپیمایی تا تکمیل عملیات جستجو

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمدگفت: پیکرهای جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر 72 تهران- یاسوج تا مراحل تکمیلی تحویل داده نخواهدشد.

به گزارش ایسکانیوز، کامروز امینی در این رابطه اظهار داشت: بقایای کشف شده حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تا اطلاع ثانوی و تا رسیدن دیگر اعضا و پیکرهای متوفیان تحویل بازماندگان نخواهد شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:در نتیجه تلاش گروه های امدادو نجات تنها تعدادی عضو از اجساد جان باختگان به پزشک قانونی استان انتقال داده شد که موجب دلواپسی خانواده های داغ دیده در تعیین تکلیف آنها شده است.

وی با اشاره به اینکه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج یکی از تلخ ترین حوادث ناگوار در تاریخ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت و ضبط خواهد شد ادامه داد: احراز هویت و تعیین تکلیف اعضای کشف شده سانحه هوایی تهران_یاسوج تنها بخشی از کار این سازمان است که تشخیص آن از طریق DNA مشخص شده است و این مرحله تا رسیدن اجساد و اعضای تکمیلی سانحه دیدگان ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان اعضای کشف شده را تا اطلاع ثانوی و تا رسیدن دیگر اعضا و پیکرهای متوفیان تحویل بازماندگان نخواهد داد.

901

کد خبر: 910705

وب گردی

وب گردی